The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Geschreven door Uhro

Hoe werkt Smart Home Installatie bij Coolblue?

Het installeren van technische producten is niet voor iedereen weggelegd. Daarom biedt Coolblue installatie aan bij verschillende producten. Op deze pagina lees je alles wat je moet weten over onze installatie service en hoe je een afspraak maakt.

Stap 1: Check of we bij jou installeren

Postcodegebied installaties

We kunnen helaas nog niet in heel Nederland jouw smart home product installeren. Op deze afbeelding zie je waar dat wel mogelijk is. In het blauwe gedeelte installeren we wél. In het oranje deel niet. Twijfel je nog? Neem dan contact op met de klantenservice. Zij controleren op basis van je postcode of wij bij jou thuis installeren.

Stap 2: Maak een afspraak

Coolblue bezorger

Maximaal 2 werkdagen na de bezorging van je bestelling krijg je een e-mail van ons. Hierin kun je jouw installatieafspraak inplannen. De afspraak vindt dus altijd plaats ná de levering van je product.

Stap 3: Tref voorbereidingen voor je installatie

Coolblue installateur
  • Wij vervangen je oude product en installeren de nieuwe op de plek van de oude.
  • We nemen alle klusmaterialen mee om de installatie te voltooien. Je koopt dus geen extra benodigdheden, zoals een transformator.
  • We verbinden het product met 1 account op 1 apparaat naar keuze.
  • Is alles geïnstalleerd? Dan leggen we kort uit hoe je jouw nieuwe aanwinst gebruikt.

Waar let je verder op bij het kopen van een product met installatie?

Uhro
Artikel van:
Uhro Smart Home specialist.


© 1999 - 2020 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 15.739 beoordelingen