The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Geschreven door Rowan

Meest gestelde vragen over onze wasdroger abonnementen

Voor wie?

Waarom biedt Coolblue wasdroger abonnementen aan? Coolblue wil het voor klanten makkelijker maken om te beschikken over een kwalitatieve wasdroger. Bijvoorbeeld omdat je oude wasdroger kapot is en je geen nieuwe wil aanschaffen. Of omdat je graag over een energiezuinige wasdroger beschikt voor een toegankelijke maandprijs.

Word ik eigenaar van de wasdroger als ik een abonnement neem bij Coolblue? Nee, Coolblue blijft juridisch gezien eigenaar van het apparaat gedurende de duur van het abonnement.

Mag ik een abonnement afsluiten voor iemand anders? Nee, het is alleen mogelijk om een abonnement af te sluiten voor jezelf. Let op: je moet 18 jaar of ouder zijn om een abonnement af te kunnen sluiten.

Kan ik meerdere abonnementen tegelijkertijd afsluiten? Je kan maximaal 1 abonnement afsluiten gedurende de looptijd.

Is het mogelijk om zakelijk een wasdroger abonnement af te nemen? Het abonnement is vooralsnog alleen af te sluiten door particuliere klanten.

Betaling

Waarom moet ik borg betalen? Je betaalt borg omdat het product van Coolblue blijft. En ook omdat we van zekerheid houden. We houden de borg alleen in, in het geval van onherstelbare schade of diefstal. Als je normaal met het product omgaat, krijg je de borg terug na afloop van je abonnement.

Wanneer staat de borg weer op mijn rekening? Coolblue stort het bedrag binnen 14 dagen na afloop van je abonnement terug op je rekening.

Hoe werkt de maandelijkse incasso? Je betaalt de kosten van je abonnement iedere maand vooruit. Dat betekent dat we iedere maand op de 27e automatisch het abonnementsgeld van je rekening afschrijven.

Levering

Wanneer wordt je wasdroger geleverd? De levering wordt ingepland zodra de eerste betaling (borg + vooruitbetaling eerste termijn) bij ons binnen is. Wanneer je betaling op weekdagen voor 17:00 binnen is, wordt de wasdroger doorgaans de volgende dag thuisbezorgd. Als je betaling zaterdag of zondag pas binnen is, wordt de wasdroger in de regel op dinsdag bezorgd. Uiteraard ontvang je van ons eerst een bericht met de exacte leverdatum. In de nacht van de bezorging krijg je een Track & Trace met tijdvak en 30 minuten voor de bezorging krijg je een smsje.

Bedenktermijn

En wat als ik me bedenk? Je mag de overeenkomst binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden ontbinden. Neem contact met ons op via 010 268 30 35 voor meer informatie .

Gedurende de looptijd

Kan ik mijn abonnement tussentijds wijzigen of opzeggen? Nee, het is op dit moment niet mogelijk om je abonnement tussentijds te wijzigen. Na 12 maanden is het mogelijk om je abonnement maandelijks kosteloos op te zeggen.

Wat doe ik bij schade?

Hoe kan een defect aanmelden? Bij schade verzoeken we je altijd contact met ons op te nemen via 010 268 30 35. We gaan dan ons best doen om je wasdroger zo snel mogelijk te repareren. Mocht dat niet lukken, dan zorgen we binnen 48 uur voor een vervangende wasdroger.

En na mijn abonnement?

Wat gebeurt er met de wasdroger na het stopzetten van mijn abonnement? Coolblue haalt de wasdroger bij je op en verwerkt het apparaat op een milieuvriendelijke manier.

Privacy

Wat doet Coolblue met mijn gegevens die ik invul in het aanvraagformulier? Coolblue gebruikt de gegevens voor een acceptatietoets. Deze toets wordt uitgevoerd door onze partner Focum en geeft ons inzicht of je aan de maandelijkse betaalverplichting kan voldoen. De gegevens uit de acceptatietoets slaan we niet op, we registreren alleen dat we de toets hebben uitgevoerd. Wil je meer weten? Bekijk dan ook de algemene voorwaarden.

Krijg ik een BKR registratie als ik een abonnement neem bij Coolblue? Nee, we gebruiken je gegevens alleen voor de acceptatietoets bij Focum en zullen ze ook nooit aan derden verstrekken.


© 1999 - 2019 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,4 / 10 - 15.478 beoordelingen