The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Geschreven door Julie

Wat doe ik als mijn TomTom horloge niet synchroniseert?

Niets is zo vervelend als je trainingsgegeven niet snel op je telefoon kunnen terugkijken. Geen paniek! Er zijn een aantal factoren waar dit aan kan liggen. In dit artikel leggen we je uit wat je moet doen wanneer je TomTom niet met je smartphone synct zodat je jouw hardlooprondje direct na afloop kunt analyseren.

Waar zou het aan kunnen liggen?

Is er verbinding met bluetooth? Het klinkt voor de hand liggend, maar het eerste wat je kunt doen, is checken of je bluetooth-verbinding op je telefoon wel aanstaat. Is je smartphone voorzien van de nieuwste software updates? Per telefoon verschilt het natuurlijk, maar onder 'Instellingen' kun je meestal terugvinden of er updates beschikbaar zijn. Is je TomTom horloge voorzien van de nieuwste software updates? Zorg er ook voor dat je alle nieuwe software updates op je sporthorloge hebt doorgevoerd. Dit doe je door het horloge aan te sluiten op je computer.

Stappenplan

Mochten de eerdere tips niet geholpen hebben om de verbinding tussen je horloge en telefoon weer tot stand te brengen, dan kan je onderstaand stappenplan doorlopen:

1. Verwijder de TomTom MySports app van de smartphone. 2. Verwijder je TomTom sporthorloge uit de bluetooth-profielen van de smartphone. 3. Schakel je smartphone volledig uit. 4. Voer een reset uit op de TomTom sporthorloge. 5. Zet je smartphone weer aan. 6. Zet bluetooth aan op je smartphone. 7. Download de TomTom MySports app. 8. Controleer of er geen andere apps op de achtergrond draaien van je smartphone, sluit deze af. 9. Koppel je TomTom sporthorloge via de TomTom MySports app aan je smartphone.

Julie
Artikel van:
Julie Horlogespecialist.

© 1999 - 2019 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,4 / 10 - 17.090 beoordelingen