The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Geschreven door Coolblue Zakelijk

Hoe krijg ik mijn Thuiswerkwinkel?

Interesse in een Thuiswerkwinkel? Tof! Hier vind je stap per stap hoe je een Thuiswerkwinkel opstart.

Meld je aan via het aanmeldformulier

Vul via dit aanmeldformulier je gegevens en eventuele wensen in. Eén van onze accountmanagers of coördinatoren neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Bespreek je wensen met jouw Thuiswerkwinkel Coördinator

Na je aanvraag bellen we je. We kijken dan samen naar jouw wensen en behoeften rondom een Thuiswerkwinkel. Je contactpersoon plant in dit gesprek een nieuwe afspraak met je in voor een video call. Deze video call duurt een half uur tot een uur. We plannen dit graag telefonisch met je in, maar we kunnen je ook een verzoek sturen via Calendly.

De video call

In dit gesprek kijk je samen met de coördinator naar de best passende oplossing. We vragen je bijvoorbeeld waar je nu tegenaan loopt bij het inrichten van thuiswerkplekken voor de medewerkers, of wat er nu al voor hen geregeld wordt. We hebben het ook over het budget en het assortiment. Daarnaast laten we je een voorbeeld van een Thuiswerkwinkel zien, zodat je precies weet wat je van ons kunt verwachten.

Na dit gesprek krijg je alle informatie nog een keer via mail zodat je het rustig na kunt lezen. In deze mail vind je ook een voorbeeld-assortiment en een voorbeeld van de factuur. Heb je besloten dat je met ons in zee gaat? Tof! Je vindt in de mail ook het conditieblad, de verwerkersovereenkomst en een formulier om je bedrijfsgegevens bij ons bekend te maken. Ben je al een zakelijke klant? In dat geval hoef je je bedrijfsgegevens niet in te vullen, deze zijn dan al bij ons bekend. Daarnaast vragen we je om een lijst met alle e-mailadressen van de deelnemende medewerkers, een logo en een header mee te sturen.

Aan de slag

Hebben we alle gegevens ontvangen, dan gaan wij voor je aan de slag met het opzetten van het portaal. We gebruiken de aangeleverde content, zo wordt de Thuiswerkwinkel echt een samenwerking tussen Coolblue en jouw bedrijf.

Goed om te weten: je medewerker blijft de eigenaar van het product. Vandaar dat de medewerker ook via de normale weg zijn aankoop kan doen en terecht kan bij onze klantenservice. Uiteraard ben je vrij om hierover zelf afspraken te maken met je medewerkers.

Het portaal is een afgeschermd stuk van de Coolblue website die alleen toegankelijk is voor jouw medewerkers. Wanneer het portaal af is, kun je een laatste check doen en eventuele feedback aan ons doorgeven. Het portaal is standaard 3 maanden live, maar laat het ons gerust weten als je dit anders wilt. Wanneer alles in orde is, kan de medewerker inloggen met zijn of haar werkmail en wordt daarna gevraagd om het wachtwoord te resetten. Hierna is het portaal zichtbaar met daarin de door jou gekozen productcategorieën. Producten buiten het assortiment kunnen dus niet besteld worden met het tegoed. De afhandeling van de aankoop gaat zoals je van ons gewend bent. Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd.

Facturatie

De tweede week van de eerstvolgende maand gaan we factureren. We factureren altijd het daadwerkelijk verbruikte tegoed. Het kan daarom zijn dat de facturatie van de ene maand anders is dan van de andere maand. Daarnaast geven we geen BTW specificatie, omdat de BTW al is betaald door de medewerker bij het betalen van de bestelling. Over het tegoed dat zij gebruiken kan geen BTW geheven worden.



© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 23.255 beoordelingen