The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Bestelling wijzigen of annuleren

Oeps foutje? Als het pakketje ons magazijn nog niet verlaten heeft, is aanpassen zo gepiept. Maar we zijn snel, waardoor er een grote kans is dat wij je bestelling niet meer kunnen annuleren of wijzigen. Lees hieronder wat je moet doen.

Bestelling annuleren

Je bestelling annuleren kan in je orderoverzicht in Mijn Coolblue. Annuleren kan alleen als je bestelling het magazijn nog niet heeft verlaten. Dus zorg dat je snel bent, want dat zijn de Coolblue'ers in het magazijn ook.

Bestelling wijzigen

Naam of adres van je bestelling wijzigen? Onze klantenservice helpt je direct uit de brand. Bel zo snel mogelijk naar 010-7988 999.

Is je pakketje al onderweg?

Dan kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Wees niet bang, de postbode vindt dat niet erg. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.

Heb je het pakket wel bij de postbode geaccepteerd?

Dan zijn de verzendkosten bij een retourzending ook voor onze rekening. En retourneren gaat gelukkig heel eenvoudig. Meer informatie over retourneren vind je op onze retourpagina.

Terugbetaling

Zodra we de annulering verwerkt hebben, betalen we je terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.

iDEAL: binnen 3 werkdagen

Creditcard: de reservering wordt na 3 dagen opgeheven.

Vooruitbetaling: je hoeft niet meer te betalen. Heb je al geld overgemaakt? Dan storten we het binnen 3 werkdagen terug, nadat het bij ons binnen is.

Heb je betaald met een voucher, cadeaubon, ecocheques of shoptegoed? Dan krijg je het geld terug in shoptegoed. Ter bevestiging krijg je een mail wanneer het geld teruggestort is en/of je shoptegoed krijgt.


© 1999 - 2018 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 37.397 beoordelingen