View Coolblue in English? |

Mijn product is defect of incompleet geleverd

Mijn product doet niet wat het moet doen
Mijn product is beschadigd geleverd
Mijn product is incompleet geleverd

Doet je product niet wat het zou moeten doen bij levering?

Dan raden we aan om eerst de gebruikershandleiding nogmaals te bekijken. Misschien kun je het probleem zelf al wel oplossen zodat je toch gelijk gebruik kan maken van je product en het niet hoeft te retourneren.
De handleiding kan je voor veel producten downloaden via de productpagina. Die kan je vinden door bij Mijn bestellingen in je account op het product te klikken.
Heeft dit niet geholpen? Volg dan onderstaande stappen.


Heeft je product beschadigingen?

We pakken onze producten zo goed mogelijk in, maar schade aan je product kan helaas gebeuren tijdens het bezorgen. Dat lossen we dan ook graag voor je op!
Vul binnen 30 dagen het retourformulier in of retourneer je product in één van onze winkels.
Geef duidelijk aan dat je product beschadigd geleverd is en wat je als oplossing wenst zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Uiteraard geldt hier het normale retourproces, dus grote en zware pakketten halen we op en retourneren is in alle gevallen kosteloos. Lees hier meer over hoe het retourproces werkt.


Zit niet alles bij het product wat je verwacht had?

Zitten niet alle onderdelen of accessoires in de doos? Vervelend! Hiervoor hebben we twee oplossingen.
Vul binnen 30 dagen het retourformulier in en geef daarbij duidelijk aan welke onderdelen er missen. Geef ook aan welke van deze twee oplossingen je wenst:

  • Het product omruilen: Je hebt je nieuwe product een dag na ontvangst van je retourzending in huis.
  • Het ontbrekende onderdeel naleveren: Wij vragen het ontbrekende onderdeel op bij de leverancier of zoeken het onderdeel in ons magazijn. In de meeste gevallen heb je binnen 2 weken het ontbrekende onderdeel in huis. Mocht dit langer duren, dan laten we je het weten. Vergeet niet bij de aanmelding het serienummer van het product toe te voegen. Dan kunnen we het onderdeel nog sneller naleveren.
    Kunnen we het onderdeel niet naleveren? Dan nemen we contact met je op en ruilen we het product alsnog voor je om.