The website is in Dutch. Would you rather see it in English?



Je ontvangt een e-mail met de eerst mogelijke bezorgdatum en de overeenkomst voor je abonnement. Betaal je later dan 22.00 uur op de dag dat je die mail ontvangt, dan plannen we de bezorging op de eerstvolgende beschikbare bezorgdag. Heb je een voorkeur voor een andere datum? Neem na je betaling contact op met verwonderdienst@coolblue.nl om de bezorgdatum te wijzigen. Meer informatie over de bezorging van onze witgoed abonnementen?. Bekijk de meest gestelde vragen.


Heb je nog vragen, wil je een wijziging doorgeven of heb je ergens anders hulp bij nodig? Stuur dan een e-mail naar abonnementen@coolblue.nl of bel naar 010 268 30 35. Of bekijk de meest gestelde vragen over de bezorging van onze witgoed abonnementen.


Met een witgoed abonnement heb je een apparaat dat het altijd doet voor een vast bedrag per maand. Wanneer je product kapot is, komen wij hem binnen 48 uur vervangen. Ga je verhuizen? Dan verhuizen wij je product gratis met je mee. Je abonnement is na 1 jaar kosteloos maandelijks opzegbaar.


Bekijk onze abonnementen. Klik op het abonnement van jouw keuze en bestel ‘m via de blauwe knop op de productpagina.


Nee, Coolblue blijft eigenaar van het apparaat zolang het abonnement loopt.



© 1999 - 2019 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,4 / 10 - 17.402 beoordelingen