The website is in Dutch. Would you rather see it in English?



Je bestelt een product met abonnement via de blauwe knop op de productpagina. Je vult je gegevens in en gaat door een automatische acceptatietoets (gedaan door Focum). Als je door de acceptatietoets heen komt, betaal je alleen de eenmalige kosten. We komen het product dan bij je bezorgen op het door jou gekozen moment. Wil je de bestelling annuleren? Dat kan in je Mijn Coolblue account. Wil je de bestelling wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice.


Je hebt na het afsluiten van je abonnement 30 dagen tevredenheidsgarantie. Dit betekent dat je de overeenkomst zonder reden mag opzeggen. Daarna loopt het contract en kun je deze niet opzeggen. Als je dit toch wil, betaal je alsnog de resterende maanden. Het is tijdens de looptijd wel mogelijk om het contract over te dragen aan iemand anders.

Na 12 maanden is het mogelijk om je abonnement kosteloos maandelijks op te zeggen. We hanteren dan een opzegtermijn van 1 maand. Coolblue haalt het product dan bij je op en verwerkt het op een milieuvriendelijke manier. Ook heb je de optie om het product na 12 maanden over te kopen. Je kan hiervoor bellen naar de klantenservice en zij kunnen je op jouw verzoek een koopoptie aanbieden. Je bent uiteraard niet verplicht om het aanbod te accepteren.


Je kan een contract kosteloos aan iemand anders overdragen. Om dit te regelen, neem je contact op met onze klantenservice. Zij vragen dan voor de gegevens van degene die het contract gaat overnemen en sturen hem of haar een e-mail voor een bevestiging. De bevestiging gebeurt door het betalen van 1 cent. De contracttermijn loopt vervolgens gewoon door. De minimale contractduur van een jaar start dus niet opnieuw bij een overdracht.


De kosten van een abonnement worden maandelijks automatisch van je rekening afgeschreven. Als je het rekeningnummer wilt wijzigen, neem je hiervoor contact op met onze klantenservice.


Je betaalt bij het bestellen van een product met abonnement eerst de eenmalige kosten. Daarna betaal je een vast bedrag per maand via automatische incasso. Rond de 29e van iedere maand schrijven we de abonnementskosten van je rekening af. De eerste afschrijving is hoger omdat je voor de huidige en eerstvolgende maand betaalt. Als je bijvoorbeeld een abonnement afsluit op 15 mei, betaal je de eerste afschrijving voor een halve maand mei en de eerstvolgende maand juni.


Als je gaat verhuizen, dan verhuizen wij je witgoed of grote keukenapparatuur met je mee. Je kan contact opnemen met de klantenservice om door te geven wanneer je wilt dat het product wordt opgehaald en wanneer hij op het nieuwe adres bezorgd moet worden. Dit doen we maximaal 1 keer per 2 jaar.


Met een abonnement van Coolblue krijg jij voor een vast maandbedrag een product van hoge kwaliteit dat het altijd doet. Met gratis reparatie of vervanging, zodat je nooit zonder komt te zitten. Na 1 jaar kun je het abonnement kosteloos opzeggen. We komen het product dan weer ophalen, want het blijft van Coolblue. Een abonnement is namelijk geen vorm van afbetaling.


Als je product met abonnement kapot gaat, kun je contact opnemen met de klantenservice. Wij zorgen dan dat hij snel gerepareerd of vervangen wordt. Zonder zorgen over garantietermijnen en reparatiekosten. Voor witgoed en grote keukenapparatuur regelen we dit binnen 48 uur.


Een abonnement bij Coolblue loopt voor minimaal 12 maanden. Na deze 12 maanden loopt het contract door zo lang als je wil. Je kan dan iedere maand kosteloos opzeggen. Als je binnen de eerste 12 maanden het contract wil opzeggen, betaal je alsnog voor de resterende maanden.




© 1999 - 2020 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 19.921 beoordelingen