The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue home
Klantenservice

Bestellen, wijzigen of annuleren

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je Coolblue-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.

Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice.

Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van de bezorgdienst die jouw pakketje bezorgt.

1. Bezorging door PostNL
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je je adres via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina. Je kan de bewoners van het foutieve adres vragen of je het pakketje daar kan ophalen, of ze vragen om je pakketje te weigeren. Je bestelling gaat dan terug naar Coolblue en je krijgt binnen 5 dagen je geld terug.

2. Bezorging door Coolblue of Budbee Neem contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als jouw bestelling al ver in het bezorgproces zit, moet het bezorgmoment mogelijk ook aangepast worden bij een adreswijziging.

Dit regel je zelf in Mijn Coolblue. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier.

Komt je bestelling via Budbee? Neem dan contact op met onze klantenservice om de bestelling te annuleren.



© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: Kiyoh 9,2 / 10 - 16.842 beoordelingen