The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Bestellen, wijzigen of annuleren

Terug naar de klantenservice

Bestellen gaat snel en simpel. Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Kies wat jou uitkomt: het product laten bezorgen of ophalen. Log in op je Mijn Coolblue-account, zo gaat het bestellen veel sneller. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Kies een van onze betaalwijzen en controleer je bestelling. Dan rest alleen nog betalen. Tja, moet ook gebeuren.


Oeps foutje? Als het pakketje ons magazijn nog niet verlaten heeft, is annuleren zo gepiept. Dat kan je in 'mijn bestellingen' in Mijn Coolblue. Annuleren kan alleen als je bestelling het magazijn nog niet heeft verlaten. Dus zorg dat je snel bent, want dat zijn de Coolblue'ers in het magazijn ook. Is je pakket al verzonden? Dan kan je het weigeren aan de deur of kosteloos retourneren na ontvangst. Meld je retour aan via het online retouraanvraag formulier.


Naam of adres van je bestelling wijzigen? Onze klantenservice helpt je direct uit de brand. Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Product vergeten of het verkeerde besteld? Je kan ook zelf je order annuleren en opnieuw een order plaatsen met het juiste product. Annuleren van je order kan in je orderoverzicht in Mijn Coolblue.



© 1999 - 2019 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 34.413 beoordelingen