Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
ZakelijkWinkelsKlantenservice
Terug naar de klantenservice

Klachten

Wat als ik een klacht wil indienen?

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?

We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice.

Ben je niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager Klantenservice aan. Je kunt hem mailen (MT-klantenservice@coolblue.nl) of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 5 werkdagen heb je antwoord.
Coolblue B.V.
T.a.v. Kay Dieke
Antwoordnummer 5515
3000 VB, Rotterdam

Heeft hij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.

Heeft dit je geholpen?

Wil je contact opnemen?

Stel je vraag aan onze digitale assistent en hij koppelt je aan de juiste specialist.

Neem contact met ons op

alles voor een glimlach

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Product specialist bij Coolblue

Heb je een vraag?

Vind je antwoord snel en makkelijk op onze klantenservice pagina.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Ontvang de beste aanbiedingen en persoonlijk advies.


  • Algemene voorwaarden
  • Privacy
  • Cookies
  • English (EN)
© 1999 - 2025 - Coolblue B.V.