The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Veelgestelde vragen over bestellen

Terug naar de klantenservice

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?

  • We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn dagelijks bereikbaar via telefoon, mail, Twitter en Facebook.

  • Ben je niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager Klantenservice aan. Je kunt hem mailen (MT-klantenservice@coolblue.nl) of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 3 werkdagen heb je antwoord.

Coolblue B.V. T.a.v. Kay Dieke Antwoordnummer 5515 3000 VB, Rotterdam


Ja, je mag je Tweedekans-product gewoon retourneren binnen de tevredenheidsgarantie van 30 dagen. Het product moet dan wel in dezelfde staat zijn als toen je ‘m kreeg. Gaat je product na 30 dagen kapot? We bieden je gewoon de 2 jaar garantie die je van ons gewend bent.

Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.


Helaas! Een cashback is niet mogelijk op een Tweedekans-product.


Vanwege het coronavirus klopt deze informatie niet. Bekijk onze actuele veelgestelde vragen.

--

Bij Tweedekans-producten mag je gewoon dezelfde bezorging verwachten zoals bij normale producten. Voor 23.59 uur besteld, is morgen in huis. Ook op zondag. En gewoon gratis. Daarnaast kan je voor € 4,95 gebruik maken van Coolblue VandaagNog® als je niet tot morgen wilt wachten om je product in handen te hebben. We bieden helaas nog geen Tweedekans-producten via onze app aan.

Grote producten Standaard bezorgen wij grote producten tot aan de drempel die toegang geeft tot je woning. Is dat niet op de begane grond? Dan bezorgen we met de trap tot en met de vierde verdieping. Met de lift komen we tot elke verdieping. Voor een aantal witgoedproducten bieden wij een extra aansluitservice aan. De prijs hiervoor ligt tussen de €9,95 en €29,95.

Ophalen in de winkel Helaas is het niet mogelijk om je Tweedekans-product op te halen in één van onze winkels.


Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je Coolblue-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice.


Dit doe je in Mijn Coolblue. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier.

Heb je geen Coolblue-account? Dan ben je het snelst geholpen via WhatsApp. Stuur een berichtje dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer, naar 0626652583.


Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je Coolblue-account.


Teruggestuurde producten geven we zo veel mogelijk een tweede leven. En daar profiteer jij ook van. Want die geretourneerde producten worden gecontroleerd en vervolgens verkocht als Tweedekans-product met een leuke korting. Dat is goed voor jou én voor het milieu.

Een Tweedekans-product bestellen werkt bijna hetzelfde als een nieuw product bestellen. Ook hier geldt: vandaag vóór 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd.

Je vindt al onze Tweedekans-producten hier. We bieden helaas nog geen Tweedekans-producten via onze app aan.


Bekijk ons prachtig Tweedekans-overzicht met alle producten die jij een tweede leven kan geven. Je kan in het linkermenu verder filteren op bijvoorbeeld het type product of het merk. We bieden helaas nog geen tweedekans producten via onze app aan.


Zoals je van ons gewend bent:

  • Vóór 23.59 besteld is morgen in huis
  • 30 dagen gratis retourneren
  • 2 jaar garantie op je product
  • Je ontvangt een factuur met BTW na je betaling, per mail, net als bij normale producten.
  • Coolblue-vouchers en -cadeaubonnen kun je gewoon inwisselen bij aankoop van je Tweedekans-product.

Net even anders:

  • Je kunt geen extra verzekering afsluiten op je Tweedekans-product.
  • Cashback-acties en promoties met gratis accessoires zijn helaas niet geldig op Tweedekans-producten.
  • Het kan zijn dat een Tweedekans-product door ons of door de fabrikant is gerepareerd, dan geven we dit duidelijk aan.
  • Je kan je product niet in de winkel ophalen of reserveren.
  • Je kan geen Tweedekans-product via de app aanschaffen.



© 1999 - 2020 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 20.173 beoordelingen