The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue home
Klantenservice

Betaling mislukt of geweigerd

Vanwege de gevoeligheid voor fraude gaan alle creditcard betalingen bij ons door een betalingscontrole. Dit gebeurt aan de hand van een groot aantal criteria en is een automatisch proces. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met je delen. We gaan er natuurlijk uit van jouw goede bedoelingen, maar we moeten de controlemethodes geheim houden. Een afgewezen betaling kunnen we helaas niet terugdraaien.

Je bestelling is automatisch geannuleerd en de reservering zal binnen 3 werkdagen vervallen. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats ‘m dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.

Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Binnen 3 dagen staat het bedrag weer op je rekening, beloofd.

We controleren creditcardbetalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. We vinden het belangrijk om onze klanten tegen fraudeurs te beschermen.

Soms duurt het wat langer voor onze website herkent dat je hebt afgerekend. Het kan tot één uur duren voordat we betalingen binnenkrijgen. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.

  • Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Na een uur niks ontvangen? Je bent het snelst geholpen via email of WhatsApp. Stuur ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is via e-mail of WhatsApp het naar 06 26652583. Wij zoeken je betaling op en sturen je dan je orderbevestiging.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.

Controleer of er geld is afgeschreven.

  • Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen door contact op te nemen met onze klantenservice. Wij sturen je dan de orderbevestiging.
  • Check ook even je spam-box, soms komt je orderbevestiging daar binnen.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.


© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: Kiyoh 9,2 / 10 - 17.770 beoordelingen