Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra we je bestelling hebben verstuurd, vind je jouw factuur als bijlage in de mail met de verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht. Klik daarvoor op je bestelling in [Mijn Coolblue](https://www.coolblue.nl/mijn-coolblue-account/orderoverzicht). Zorg ervoor dat je ingelogd bent met het juiste account om je facturen te zien.
Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.
Heb je vragen over jouw zakelijke factuur? Neem dan contact op met [je accountmanager](https://www.coolblue.nl/zakelijk).
Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?
Het hangt ervan af of je jouw bestelling al hebt ontvangen.
Heb je jouw bestelling nog niet ontvangen?
Dan krijg je jouw factuur bij je verzendbevestiging. Deze krijg je uiterlijk de nacht voor bezorging in je mail. Gaat het om een winkelbestelling? Dan krijg je je factuur na het ophalen van je bestelling.
Heb je jouw bestelling al wel ontvangen?
Controleer dan of je factuur in [Mijn Coolblue](https://www.coolblue.nl/mijn-coolblue-account/orderoverzicht) staat, onder 'Mijn Bestellingen'. Check ook even je spam-box, soms komt je mail daar binnen. Staat je factuur hier niet tussen? Neem dan contact op met één van onze specialisten.
Hoe kan ik mijn factuur wijzigen?
Stuur ons een e-mail en vermeld hierin je ordernummer en wat je in je factuur wilt wijzigen. Dit kan tot 30 dagen na de datum die op je factuur staat. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox. Hierdoor komt je huidige factuur te vervallen.
Wij kunnen een factuurdatum nooit aanpassen.
Heb je vragen over je zakelijke factuur? Neem dan contact op met jouw accountmanager.
Wil je contact opnemen?
Stel je vraag aan onze digitale assistent en hij koppelt je aan de juiste specialist.