The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Corona aanpassingen: veelgestelde vragen

Terug naar de klantenservice

Ja. Als je kiest voor thuislevering, krijg je jouw pakketje gewoon bij je thuis bezorgd.


We doen alles om ´Vandaag besteld, morgen in huis´ waar te maken. Door de strenge maatregelen is het drukker dan normaal. Hierdoor kunnen pakketjes vertragen.

Ook zitten de bezorgbusjes snel vol. Het lukt niet altijd om je bestelling morgen te bezorgen. Zodra je je bestelling plaatst, zie je de beschikbare bezorgmomenten. Kies daar wat jou het beste uitkomt.


Ja. Welke maatregelen dat precies zijn, hangt af van wie jouw bestelling bezorgt en of je installatieservices hebt besteld.

Kleine producten
Bij kleine pakketjes zet de bezorger het pakketje voor de deur zodra je open doet en hij of zij zet de handtekening voor aflevering zelf. De bezorger stelt jou als ontvanger een checkvraag, zodat je zeker weet dat je bestelling ook echt bij jou terechtkomt.

Grote producten met standaard levering
We bezorgen grote producten zoals wasmachines en koelkasten tot nét over de drempel van je huis. Je oude product nemen we mee, als hij klaar staat bij de drempel van je huis. Onze bezorgers dragen een mondkapje en zetten de handtekening bij aflevering zelf. We houden 1,5 meter afstand en we vragen jou hetzelfde te doen.

Grote producten met extra installatieservices
Voor sommige producten bieden we extra installatieservices aan en die voeren we ook nu gewoon voor je uit. Hiervoor gelden wel extra hygiënische maatregelen. Wat jij hiervoor kan voorbereiden leggen we uit in deze video's:


Ja. Voor sommige producten is het mogelijk deze te laten installeren. Je kunt de extra installatieservices selecteren op de pagina van het door jou gekozen product of in je winkelwagen.


Ja. Op basis van de meest actuele informatie rondom het coronavirus bepalen we dagelijks of dit nog verantwoord is. Als de situatie verandert en installeren niet meer mogelijk is, zoeken we samen met jou naar een nieuwe datum om je zonnedak te installeren.

Gezondheidsklachten Heb je zelf klachten? Laat het ons weten. Dan maken we samen een nieuwe afspraak voor de installatie.

Zonnepanelen en laadpalen kopen Je kunt nog steeds zonnepanelen en laadpalen kopen. Onze adviseurs staan nog steeds voor je klaar om je te adviseren over het beste systeem voor jou. Ze doen dit op afstand en vanuit huis.

Hygiënische maatregelen rondom de installatie We hebben een aantal maatregelen genomen voor jouw veiligheid en die van onze installateurs. Zo houden we een gepaste afstand en schudden we ook geen handen meer. Niet zo leuk, wel zo veilig. Natuurlijk houden we onze bussen ook extra schoon.


Ja, onze winkels zijn weer gewoon open zoals je van ons gewend bent. Je kunt langskomen zonder afspraak voor advies, retouren of reparaties of om een bestelling af te halen.


Ja, dat kan. We sturen je een e-mail als je product gerepareerd klaar ligt.


Ja, je kan je product gewoon online bestellen en direct ophalen als het op voorraad is. Is het product niet op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kun je het bestellen om de volgende dag op te halen.


Ja. Geef tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Kies vervolgens het PostNL-punt bij jou in de buurt. Nadat je je bestelling hebt afgerekend, kan je het de eerstvolgende werkdag vanaf 15.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Pre-orders kan je helaas niet ophalen bij PostNL. Dit geldt ook voor grote producten zoals witgoed en de grootste televisies. Natuurlijk geven we dit in je winkelmandje altijd aan.


Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je retour niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen.

Goed om te weten: We storten het bedrag terug op je rekening. Contant geld terugkrijgen is niet mogelijk.




© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 23.428 beoordelingen