The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Corona aanpassingen: veelgestelde vragen

Terug naar de klantenservice

Ja. Als je kiest voor thuislevering, krijg je jouw pakketje gewoon bij je thuis bezorgd.


We doen alles om ´Vandaag besteld, morgen in huis´ waar te maken. Door de strenge maatregelen én de feestdagen is het drukker dan normaal. Hierdoor kunnen pakketjes vertragen.

Ook zitten de bezorgbusjes snel vol. Het lukt niet altijd om je bestelling morgen te bezorgen. Zodra je je bestelling plaatst, zie je de beschikbare bezorgmomenten. Kies daar wat jou het beste uitkomt.


Ja. Geef tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Kies vervolgens het PostNL-punt bij jou in de buurt. Nadat je je bestelling hebt afgerekend, kan je het de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Pre-orders kan je helaas niet ophalen bij PostNL. Dit geldt ook voor grote producten zoals witgoed en de grootste televisies. Natuurlijk geven we dit in je winkelmandje altijd aan.


Nee, al onze winkels zijn tijdelijk gesloten t/m 9 februari. Zodra je product gerepareerd is, brengen we ‘m wel graag bij je thuis. Je ontvangt hierover eerst een mail.


Nee, al onze winkels zijn tijdelijk gesloten t/m 9 februari.


Nee, voorlopig niet, onze winkels zijn tijdelijk gesloten t/m 9 februari.


Nee, al onze winkels zijn tijdelijk gesloten t/m 9 februari.


Ja. Op basis van de meest actuele informatie rondom het coronavirus bepalen we dagelijks of dit nog verantwoord is. Als de situatie verandert en installeren niet meer mogelijk is, zoeken we samen met jou naar een nieuwe datum om je zonnedak te installeren.

Gezondheidsklachten Heb je zelf klachten? Laat het ons weten. Dan maken we samen een nieuwe afspraak voor de installatie.

Zonnepanelen en laadpalen kopen Je kan nog steeds zonnepanelen en laadpalen kopen. Onze adviseurs staan nog steeds voor je klaar om je te adviseren over het beste systeem voor jou. Ze doen dit op afstand en vanuit huis.

Hygiënische maatregelen rondom de installatie We hebben een aantal maatregelen genomen voor de veiligheid van jou en onze installateurs. Zo houden we een gepaste afstand en schudden we ook geen handen meer. Niet zo leuk, wel zo veilig. Natuurlijk houden we onze bussen ook extra schoon.


Ja. Onze bezorgers dragen een mondkapje, houden 1,5 meter afstand en zetten het krabbeltje bij aflevering zelf. We vragen jou ook 1,5 meter afstand van onze bezorgers te houden.

Kleine producten
Bij kleine pakketjes zet de bezorger het pakketje voor de deur zodra je open doet.

Grote producten
We bezorgen je grote producten tot nét over de drempel van je huis. Je oude product nemen we alleen mee, als hij klaar staat bij de drempel.

Producten met extra aansluitservices
Voor sommige producten bieden we extra aansluitservices. Hiervoor gelden extra hygiënische maatregelen om de bezorging veilig te laten verlopen. Deze leggen we uit in filmpjes:


Ja. Je kunt de extra installatieservices selecteren op de pagina van het door jou gekozen product.




© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 22.270 beoordelingen