The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Corona aanpassingen: veelgestelde vragen

Terug naar de klantenservice

Ja. Geef tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Kies vervolgens het PostNL-punt bij jou in de buurt. Nadat je je bestelling hebt afgerekend, kan je het de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Pre-orders kan je helaas niet ophalen bij PostNL. Dit geldt ook voor grote producten zoals witgoed en de grootste televisies. Natuurlijk geven we dit in je winkelmandje altijd aan.


Ja. Op basis van de meest actuele informatie rondom het coronavirus bepalen we dagelijks of dit nog verantwoord is. Als de situatie verandert en installeren niet meer mogelijk is, zoeken we samen met jou naar een nieuwe datum om je zonnedak te installeren.

Gezondheidsklachten Heb je zelf klachten? Laat het ons weten. Dan maken we samen een nieuwe afspraak voor de installatie.

Zonnepanelen en laadpalen kopen Je kan nog steeds zonnepanelen en laadpalen kopen. Onze adviseurs staan nog steeds voor je klaar om je te adviseren over het beste systeem voor jou. Ze doen dit op afstand en vanuit huis.

Hygiënische maatregelen rondom de installatie We hebben een aantal maatregelen genomen voor de veiligheid van jou en onze installateurs. Zo houden we een gepaste afstand en schudden we ook geen handen meer. Niet zo leuk, wel zo veilig. Natuurlijk houden we onze bussen ook extra schoon.


Ja. Als je kiest voor thuislevering, krijg je jouw pakketje gewoon bij je thuis bezorgd.


We doen alles om ´Vandaag besteld, morgen in huis´ waar te maken. Door de strenge maatregelen is het drukker dan normaal. Hierdoor kunnen pakketjes vertragen.

Ook zitten de bezorgbusjes snel vol. Het lukt niet altijd om je bestelling morgen te bezorgen. Zodra je je bestelling plaatst, zie je de beschikbare bezorgmomenten. Kies daar wat jou het beste uitkomt.


Ja, vanaf 16 maart kun je op afspraak je product retourneren in de winkel.


Ja, vanaf 16 maart kun je op afspraak je retour of reparatie ophalen in de winkel.


Ja. Welke maatregelen dat precies zijn, hangt af van wie jouw bestelling bezorgt en of je installatieservices hebt besteld.

Kleine producten
Bij kleine pakketjes zet de bezorger het pakketje voor de deur zodra je open doet en hij of zij zet de handtekening voor aflevering zelf. De bezorger stelt jou als ontvanger een checkvraag, zodat je zeker weet dat je bestelling ook echt bij jou terechtkomt.

Grote producten met standaard levering
We bezorgen grote producten zoals wasmachines en koelkasten tot nét over de drempel van je huis. Je oude product nemen we mee, als hij klaar staat bij de drempel van je huis. Onze bezorgers dragen een mondkapje en zetten de handtekening bij aflevering zelf. We houden 1,5 meter afstand en we vragen jou hetzelfde te doen.

Grote producten met extra installatieservices
Voor sommige producten bieden we extra installatieservices aan en die voeren we ook nu gewoon voor je uit. Hiervoor gelden wel extra hygiënische maatregelen. Wat jij hiervoor kan voorbereiden leggen we uit in deze video's:


Ja, je kan je product gewoon online bestellen. Je kiest een tijdvak van 1 uur om ‘m op te halen. Dit is vanaf 4 uur later mogelijk als het product op voorraad is.

Wil je vandaag nog ophalen? Bestel je product dan vóór 14:00 uur. Onze website is altijd up-to-date: als je ons belt, kunnen wij niet eerder een tijdvak voor je boeken.

Is het product niet op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kun je het bestellen om de volgende dag op te halen.

Betalen doe je vooraf - zo haal je nog sneller en veiliger je bestelling op. Betalen in de winkel is alleen mogelijk als je een afspraak maakt.


Ja. Voor sommige producten is het mogelijk deze te laten installeren. Je kunt de extra installatieservices selecteren op de pagina van het door jou gekozen product of in je winkelwagen.


Ja, onze winkels zijn geopend voor het ophalen van je online bestelling. Je kunt op afspraak langskomen voor advies, het bekijken van producten, hulp bij gebruik of het retourneren van je bestelling. Je tablet of telefoon laten repareren? Maak dan ook even een afspraak.

We houden ons netjes aan de regels van de overheid. Daarom zit er altijd 4 uur tussen je boeking en je afspraak. Onze online afspraken portal is altijd up-to-date: als je ons belt, kunnen wij niet eerder een afspraak voor je maken.

Goed nieuws! Vanaf 28 april zijn onze winkels zijn weer open zoals je van ons gewend bent. Je kan dan zonder afspraak langskomen.




© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 23.735 beoordelingen