The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coronavirus: retour- en reparatievragen

Terug naar de klantenservice

Ja, dat doen we nog steeds voor de producten waarbij we dat normaal gesproken zouden doen. Wel kan het iets langer duren voordat de reparateur contact met je opneemt.


Dan kun je je pakketje retourneren via PostNL-punten die open zijn.


Nee, onze fysieke winkels zijn tijdelijk dicht, tot en met 5 april. Je kunt je pakketje nog wel retourneren via PostNL-punten die open zijn.


Ja, dat doen we nog steeds voor de producten waarbij we dat normaal gesproken zouden doen.

Wel bezorgen we je product momenteel alleen tot nét over de drempel van je huis. We kunnen je product dus niet op de gewenste plek verderop in huis zetten of aansluiten. Het verpakkingsmateriaal nemen we wél mee. Net als je oude of te ruilen product, als deze klaar staat bij de drempel.

Voor jouw veiligheid en die van onze medewerkers, kunnen we momenteel je product alleen ophalen als je deze klaar zet bij de drempel van je huis.

Wij willen je graag helpen om zelf je product te ontkoppelen en te verplaatsen. Daarom hebben we onze bezorgers om tips gevraagd zodat je dit zelf kan doen. Lukt het toch niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.


We hebben besloten om geen installaties en extra services meer uit te voeren bij klanten thuis tot 6 april. Helaas betekent dit ook dat we jouw product niet meer thuis zullen uitbouwen.

Natuurlijk komen we jouw product graag nog ophalen. We willen je dan wel vragen om je product dan zelf uit te bouwen of van de muur te halen en klaar te zetten voor onze bezorgers.

Wij willen je graag helpen om zelf je producten te verplaatsen. Daarom hebben we onze bezorgers om tips gevraagd om zelf te ontkoppelen, te verplaatsen of uit te bouwen. Lukt het toch niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Ja, je hebt gewoon recht om je retour of reparatie aan te melden.

Doe dit altijd sneller (zeker gezien de drukte momenteel op onze klantenservice) via ons online retourformulier.


Nee, onze fysieke winkels zijn tijdelijk gesloten. Zodra je product gerepareerd is, brengen we ‘m wel graag bij je thuis. Je ontvangt hierover een mail en kunt contact opnemen met onze klantenservice om je bezorgadres door te geven.



© 1999 - 2020 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 13.960 beoordelingen