The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Corona aanpassingen: retour- en reparatievragen

Terug naar de klantenservice

Ja dat is mogelijk. Houd wel rekening met grote drukte bij PostNL op dit moment. De kans is erg groot dat het verwerken van je retour langer duurt dan dat je van ons gewend bent.


Ja. Zolang je je product binnen 30 dagen hebt aangemeld, krijg je jouw gewenste oplossing.


Ja. Zolang je je product binnen 30 dagen hebt aangemeld, krijg je jouw gewenste oplossing.


Ja dat is mogelijk. Houd wel rekening met grote drukte bij PostNL op dit moment. De kans is erg groot dat het verwerken van je retour langer duurt dan dat je van ons gewend bent.


Ja, maar je kan alleen langskomen op afspraak. Meer informatie vind je hier.


Nee, onze winkels zijn alleen open voor advies op afspraak en als ophaalpunt voor online bestellingen. Als je product gerepareerd is, ontvang je deze op je thuisadres. Je ontvangt een mail van ons als je adres bij ons nog niet bekend is.


Nee, onze winkels zijn alleen open voor advies op afspraak en als ophaalpunt voor online bestellingen. Je kunt je pakketje retourneren via een PostNL punt.




© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 23.105 beoordelingen