The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Corona aanpassingen: retour- en reparatievragen

Terug naar de klantenservice

Ja dat is mogelijk. Houd wel rekening met grote drukte bij PostNL op dit moment. De kans is erg groot dat het verwerken van je retour langer duurt dan dat je van ons gewend bent.


Ja. Zolang je je product binnen 30 dagen hebt aangemeld, krijg je jouw gewenste oplossing.


Nee. Door extreme drukte bij PostNL willen we je vragen om je retour na 7 januari in te leveren.

Geen zorgen, we hebben onze inlevertermijn voor je verlengd naar 60 dagen. Je hebt dus alle tijd om je product in te leveren, zolang je ‘m maar wel binnen 30 dagen als retour aanmeldt.


Ja. Zolang je je product binnen 30 dagen hebt aangemeld, krijg je jouw gewenste oplossing.


Nee, al onze winkels zijn tijdelijk gesloten t/m 9 februari. Zodra je product gerepareerd is, brengen we ‘m wel graag bij je thuis. Je ontvangt hierover eerst een mail.


Nee, onze winkels zijn tijdelijk gesloten t/m 9 februari. Je kunt je telefoon of tablet wel gratis naar ons opsturen, of bij jou thuis laten ophalen. Meer informatie vind je hier.


Nee, al onze winkels zijn tijdelijk gesloten t/m 9 februari.




© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 22.230 beoordelingen