The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Corona aanpassingen: winkelvragen

Terug naar de klantenservice

Ja, we hebben andere openingstijden dan je van ons gewend bent. Lees meer over de openingstijden en adressen van onze locaties.


Nee dit is helaas niet mogelijk. Als het je niet lukt om op te halen binnen je tijdvak, nemen wij de volgende dag contact met je op.

Je kunt ook je bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen zodat je een ander tijdvak kunt kiezen.


Tijdens het online bestellen vragen wij je een tijdvak van 1 uur te kiezen. Dit kan vanaf 4 uur na het moment dat je je bestelling hebt geplaatst als het product op voorraad is. Is het product niet op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kun je het bestellen om de volgende dag op te halen.


We nemen de volgende veiligheidsmaatregelen voor jou én onze winkelmedewerkers:

  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Draag een mondkapje.
  • Kom het liefst alleen. Niet zo leuk, wel zo veilig.
  • Volg instructies van het winkelpersoneel op.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan vragen we je om thuis te blijven. Je kunt natuurlijk wel gewoon bestellen via onze website.

Onze winkelmedewerkers werken éxtra hygiënisch. Zij wassen en ontsmetten regelmatig hun handen.

Veiligheid bij het repareren van je telefoon, tablet of Apple accessoire

Onze reparateurs dragen handschoenen en desinfecteren je telefoon voor én na reparatie. Je kunt niet in de winkel wachten op je reparatie, dus lever je toestel in en haal ‘m op zodra hij klaar is.


Ja, dat kan. We sturen je een e-mail als je product gerepareerd klaar ligt.


Ja, je kan je product gewoon online bestellen en direct ophalen als het op voorraad is. Is het product niet op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kun je het bestellen om de volgende dag op te halen.


Ja, onze winkels zijn weer gewoon open zoals je van ons gewend bent. Je kunt langskomen zonder afspraak voor advies, retouren of reparaties of om een bestelling af te halen.


Ja, je kunt langskomen op afspraak.


Het kan nog wel, maar we willen je vragen zoveel mogelijk te betalen met pin of via je smartphone.


Ja, je kunt gewoon langskomen voor advies, retouren of reparaties of om een bestelling af te halen.


Je kunt op afspraak langskomen voor advies.


Ja, je kan je product gewoon online bestellen en direct ophalen als het op voorraad is. Is het product niet op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kun je het bestellen om de volgende dag op te halen.


Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.




© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 23.771 beoordelingen