The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Corona aanpassingen: winkelvragen

Terug naar de klantenservice

Ja, we hebben andere openingstijden dan je van ons gewend bent. Lees meer over de openingstijden en adressen van onze locaties.


Nee dit is helaas niet mogelijk. Als het je niet lukt om op te halen binnen je tijdvak, nemen wij de volgende dag contact met je op.

Je kunt ook je bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen zodat je een ander tijdvak kunt kiezen.


We nemen de volgende veiligheidsmaatregelen voor jou én onze winkelmedewerkers:

  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Draag een mondkapje.
  • Kom alleen. Minder leuk, helaas verplicht.
  • Volg instructies van het winkelpersoneel op.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan vragen we je om thuis te blijven. Je kunt natuurlijk wel gewoon bestellen via onze website.

Onze winkelmedewerkers werken éxtra hygiënisch. Zij wassen en ontsmetten regelmatig hun handen.

Veiligheid bij het repareren van je telefoon, tablet of Apple accessoire

Onze reparateurs dragen handschoenen en desinfecteren je telefoon voor én na reparatie. Je kunt niet in de winkel wachten op je reparatie, dus lever je toestel in en haal ‘m op zodra hij klaar is.


Ja, maar je kan alleen langskomen op afspraak. Meer informatie vind je hier.


Tijdens het online bestellen vragen wij je een tijdvak van 1 uur te kiezen. Dit kan vanaf 4 uur na het moment dat je je bestelling hebt geplaatst als het product op voorraad is. Is het product niet op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kun je het bestellen om de volgende dag op te halen.


Nee, onze winkels zijn alleen open voor advies op afspraak en als ophaalpunt voor online bestellingen. Als je product gerepareerd is, ontvang je deze op je thuisadres. Je ontvangt een mail van ons als je adres bij ons nog niet bekend is.


Ja, je kan je product gewoon online bestellen. Je kiest een tijdvak van 1 uur om ‘m op te halen. Dit is vanaf 4 uur later mogelijk als het product op voorraad is. Is het product niet op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kun je het bestellen om de volgende dag op te halen.

Betalen doe je vooraf - zo haal je nog sneller en veiliger je bestelling op.


Nee, onze winkels zijn alleen open voor advies op afspraak en als ophaalpunt voor online bestellingen. Je kunt je pakketje retourneren via een PostNL punt.


Nee, onze winkels zijn alleen open voor advies op afspraak en als ophaalpunt voor online bestellingen. Je kunt je pakketje retourneren via een PostNL punt.


Nee, onze winkels zijn alleen open voor advies op afspraak en als ophaalpunt voor online bestellingen. Als je product gerepareerd is, ontvang je deze op je thuisadres. Je ontvangt een mail van ons als je adres bij ons nog niet bekend is.


We willen je vragen zoveel mogelijk te betalen met pin of via je smartphone. Online bestellingen kunnen alleen vooraf betaald worden. Zo voorkomen we een extra contactmoment in de winkel.


Onze winkels zijn geopend voor het ophalen van je online bestelling. Je kunt op afspraak langskomen voor advies of de reparatie van je tablet of telefoon. Je bestelling retourneren is niet mogelijk.

Wil je je bestelling ophalen? Ophalen is vanaf 4 uur later mogelijk als het product op voorraad is. Is het product niet op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kun je het bestellen om de volgende dag op te halen.

Kom je langs voor een advies afspraak? Dan willen we je vragen alleen te komen: minder leuk, wel verplicht. Je afspraak duurt maximaal 20 minuten.


Je kunt voor advies op afspraak langskomen. We willen je vragen alleen te komen: minder leuk, wel verplicht. Je afspraak duurt maximaal 20 minuten.

Je kunt ook je online bestelling ophalen of je telefoon of tablet laten repareren op afspraak. Je bestelling retourneren is niet mogelijk.


Je maakt hier een afspraak en kiest een uur waartussen je een tijdvak krijgt van 20 minuten. Je ontvangt het tijdvak in je bevestigingsmail, uiterlijk 2 uur voor je afspraak. Kom op tijd: je kan alleen in jouw tijdvak van 20 minuten naar binnen.


Dit is helaas niet mogelijk. Annuleer je afspraak via je bevestigingsmail en maak een nieuwe afspraak zodat je een ander tijdvak kunt kiezen.




© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 23.120 beoordelingen