The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue
  • Verlanglijstje
  • Winkelmand
    Winkelwagen Productenpolonaise.

    Tot op de bodem uitgezocht door Gerrit.

    Leeg winkelmandje

Coronavirus: winkelvragen

Terug naar de klantenservice

Ja, we hebben momenteel andere openingstijden dan je van ons gewend bent. Lees meer over de openingstijden en adressen van onze locaties.


Je kunt een afspraak maken voor advies bij productkeuze of voor telefoon- en tablet reparatie.


We nemen de volgende veiligheidsmaatregelen voor jou én onze winkelmedewerkers:

  • Houd minimaal 1,5 meter afstand.
  • We laten een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen, dus het is mogelijk dat je even moet wachten.
  • Blijf niet langer dan nodig is in de winkel en bezoek ons doelgericht.
  • Volg de instructies van ons winkelpersoneel op.
  • Onze winkelmedewerkers werken éxtra hygiënisch. Zij wassen en ontsmetten regelmatig hun handen.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan vragen we je om thuis te blijven. Natuurlijk kun je je bestelling gewoon via onze website doen.

Veiligheid bij het repareren van je telefoon, tablet of Apple accessoire

Onze reparateurs dragen handschoenen en desinfecteren je telefoon voor én na reparatie. Je kunt niet in de winkel wachten op je reparatie, dus lever je toestel in en haal ‘m op zodra hij klaar is.


Ja, je kunt jouw product gewoon online bestellen en kiezen voor ophalen in de winkel op een specifieke dag. We laten een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen, dus het is mogelijk dat je even moet wachten.


Het kan nog wel, maar we vragen je zoveel mogelijk contactloos te betalen met pin of creditcard.


Ja je kunt gewoon langskomen. We sturen je een e-mail als je product gerepareerd klaar ligt. We laten een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen, dus het is mogelijk dat je even moet wachten.


Ja, je product kun je ook in één van onze winkels afgeven. Wij zorgen ervoor dat je product gerepareerd wordt. In dat geval hoef je je retour niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen.

Goed om te weten:

  • We doen natuurlijk ons uiterste best om het probleem direct voor je op te lossen. Door de veiligheidsmaatregelen kunnen we alleen minder makkelijk met je meekijken naar het probleem of uitleg geven.
  • Extra services, zoals bijvoorbeeld het updaten van een navigatiesysteem, kunnen we nu niet uitvoeren.

Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via PostNL-punten die open zijn.


Ja, je kunt gewoon langskomen. We laten een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen, dus het is mogelijk dat je even moet wachten.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een goedkoper product?

Dan storten we het overige bedrag terug op je rekening. Contant geld terugkrijgen is niet mogelijk.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een duurder product?

Dan kan je het overige bedrag bijbetalen via je pin, creditcard of smartphone.




© 1999 - 2020 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 18.095 beoordelingen