The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Corona aanpassingen: winkelvragen

Terug naar de klantenservice

Ja, we hebben andere openingstijden dan je van ons gewend bent. Lees meer over de openingstijden en adressen van onze locaties.


Nee dit is helaas niet mogelijk. Als het je niet lukt om op te halen binnen je tijdvak, nemen wij de volgende dag contact met je op.

Je kunt ook je bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen zodat je een ander tijdvak kunt kiezen.


We nemen de volgende veiligheidsmaatregelen voor jou én onze winkelmedewerkers:

  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Draag een mondkapje.
  • Kom alleen. Minder leuk, helaas verplicht.
  • Volg instructies van het winkelpersoneel op.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan vragen we je om thuis te blijven. Je kunt natuurlijk wel gewoon bestellen via onze website.

Onze winkelmedewerkers werken éxtra hygiënisch. Zij wassen en ontsmetten regelmatig hun handen.

Veiligheid bij het repareren van je telefoon, tablet of Apple accessoire

Onze reparateurs dragen handschoenen en desinfecteren je telefoon voor én na reparatie. Je kunt niet in de winkel wachten op je reparatie, dus lever je toestel in en haal ‘m op zodra hij klaar is.


Ja, maar je kan alleen langskomen op afspraak. Meer informatie vind je hier.


Tijdens het online bestellen vragen wij je een tijdvak van 1 uur te kiezen. Dit kan vanaf 4 uur na het moment dat je je bestelling hebt geplaatst als het product op voorraad is. Is het product niet op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kun je het bestellen om de volgende dag op te halen.


Ja, vanaf 16 maart kun je op afspraak je retour of reparatie ophalen in de winkel.


Ja, maar we willen je vragen zoveel mogelijk te betalen met pin of via je smartphone.

Wil je toch contant betalen? Controleer of het product op voorraad is in jouw winkel en maak een afspraak. Het is tijdelijk niet mogelijk het product vooraf te reserveren want dan vragen we je deze vooraf te betalen.


Onze winkels zijn geopend voor het ophalen van je online bestelling. Je kunt op afspraak langskomen voor advies, het bekijken van producten, hulp bij gebruik of het retourneren van je bestelling. Voor de reparatie van je tablet of telefoon maak je hier een afspraak. We willen je vragen alleen te komen: minder leuk, wel verplicht.

We houden ons netjes aan de regels van de overheid. Daarom zit er altijd 4 uur tussen je boeking en je afspraak. Onze online afspraken portal is altijd up-to-date: als je ons belt, kunnen wij niet eerder een afspraak voor je maken.


Nee, dit is niet mogelijk. Je kunt op afspraak langskomen voor advies, producten bekijken, hulp bij gebruik of het retourneren van je bestelling. Je kunt ook je online bestelling ophalen of je telefoon of tablet laten repareren op afspraak.

We houden ons netjes aan de regels van de overheid. Daarom zit er altijd 4 uur tussen je boeking en je afspraak. Onze online afspraken portal is altijd up-to-date: als je ons belt, kunnen wij niet eerder een afspraak voor je maken.

We willen je vragen alleen naar de afspraak te komen: minder leuk, wel verplicht. Je afspraak duurt maximaal 30 minuten.


Dit kan via de link in de bevestigingsmail van je afspraak. Je kunt dan ook meteen een nieuwe afspraak inplannen. Het is niet mogelijk je afspraak te wijzigen.


Ja, dit kan als het product op voorraad is. Bestel je product dan vóór 14:00 uur online om 'm vandaag op te halen in jouw winkel. Onze website is altijd up-to-date: als je ons belt, kunnen wij niet eerder een tijdvak voor je boeken.

Is het product niet op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kun je het bestellen om de volgende dag op te halen.


Je kunt op afspraak langskomen voor advies, het bekijken en kopen van producten, hulp bij gebruik of het retourneren van je bestelling. Je kunt ook je online bestelling ophalen of je telefoon of tablet laten repareren op afspraak.

We houden ons netjes aan de regels van de overheid. Daarom zit er altijd 4 uur tussen je boeking en je afspraak. Onze online afspraken portal is altijd up-to-date: als je ons belt, kunnen wij niet eerder een afspraak voor je maken.

We willen je vragen alleen naar de afspraak te komen: minder leuk, wel verplicht. Je afspraak duurt maximaal 30 minuten.


Ja, je kan je product gewoon online bestellen. Je kiest een tijdvak van 1 uur om ‘m op te halen. Dit is vanaf 4 uur later mogelijk als het product op voorraad is.

Wil je vandaag nog ophalen? Bestel je product dan vóór 14:00 uur. Onze website is altijd up-to-date: als je ons belt, kunnen wij niet eerder een tijdvak voor je boeken.

Is het product niet op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kun je het bestellen om de volgende dag op te halen.

Betalen doe je vooraf - zo haal je nog sneller en veiliger je bestelling op. Betalen in de winkel is alleen mogelijk als je een afspraak maakt.


Je mag gewoon langskomen, zolang dit binnen je tijdvak is. We kunnen je helpen tot het einde van je tijdvak. Als je bijvoorbeeld 5 minuten later bent, heb je nog 25 minuten om te winkelen.

Lukt het je niet om binnen je tijdvak langs te komen? Annuleer je afspraak via de link in de bevestigingsmail van je afspraak. Je kunt dan ook meteen een nieuwe afspraak maken.


Nee, we willen je vragen alleen te komen. Minder leuk, wel verplicht.




© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 23.343 beoordelingen