Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
ZakelijkWinkelsKlantenservice
Terug naar de klantenservice

Duur en status van reparatie

Hoe lang duurt een reparatie?

Gemiddeld duurt een reparatie 2 à 3 weken. Let op: dit verschilt per product en probleem. Het oplossen van een software probleem duurt bijvoorbeeld korter dan het vervangen van kapotte onderdelen. Je kunt de status van je reparatie ook volgen via Mijn Coolblue.

Heeft dit je geholpen?

Wat als mijn reparatie lang duurt?

Het kan voorkomen dat je reparatie langer duurt dan normaal, bijvoorbeeld bij een tekort aan onderdelen bij de reparateur. In dat geval kun je altijd je product kosteloos terugkrijgen. Dit kun doen door contact op te nemen met onze klantenservice.

Heeft dit je geholpen?

Wat is de status van mijn reparatie?

Je kunt de status van je reparatie volgen via Mijn Coolblue.

Is de reparatiestatus niet zichtbaar?
Het kan zo zijn dat je met het verkeerde Mijn Coolblue account bent ingelogd. Log dan in met het email adres waarmee je oorspronkelijk je product hebt aangeschaft. Op dit email adres houden wij je ook op de hoogte.

  • Product nog steeds bij de reparateur? Niet alle reparateurs bieden tussentijds informatie over de status van je product. Geen zorgen, als je product is gerepareerd, krijg je meteen van ons een mail.
  • Monteur nog steeds niet gebeld? Het kan 3 werkdagen duren voordat er contact met je wordt opgenomen.

Heeft dit je geholpen?

Hoe vaak krijg ik een update over mijn reparatie?

Je krijgt regelmatig updates over de status van je reparatie via Mijn Coolblue.

Heeft dit je geholpen?

Waarom heb ik een nieuw product of shoptegoed ontvangen?
  • Je krijgt een nieuw product als de reparatie meer kost dan dat het product waard is.
  • Shoptegoed ontvang je als je product niet meer in het assortiment zit of tijdelijk uitverkocht is. Je kunt je shoptegoed gebruiken door de klantenservice te bellen.

Heeft dit je geholpen?

Wat als mijn reparatie niet onder de fabrieksgarantie valt?

Dan krijg je per mail een prijsopgave toegestuurd. Dit gebeurt wanneer je fabrieksgarantie verlopen is of als de reparateur ziet dat er sprake is van gebruikersschade.

In de mail staan 3 opties waaruit je kunt kiezen:

  • Je gaat akkoord met de prijsopgave. We repareren het product dan tegen betaling.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar wilt wel je product terug. Je betaalt dan €65 aan onderzoekskosten en krijgt je product terug.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt je product niet meer terug. Je betaalt dan geen onderzoekskosten en we proberen je product milieuvriendelijk te verwerken. Dit doen we door de nog bruikbare onderdelen uit het apparaat te halen en een nieuw leven te geven of het product te recyclen door een van onze recycle-partners.

Geef binnen 14 dagen je keuze aan ons door.

Heeft dit je geholpen?

Wil je contact opnemen?

Stel je vraag aan onze digitale assistent en hij koppelt je aan de juiste specialist.

Neem contact met ons op

alles voor een glimlach

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Product specialist bij Coolblue

Heb je een vraag?

Vind je antwoord snel en makkelijk op onze klantenservice pagina.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Ontvang de beste aanbiedingen en persoonlijk advies.


  • Algemene voorwaarden
  • Privacy
  • Cookies
  • English (EN)
© 1999 - 2025 - Coolblue B.V.