The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Duur en status van reparatie

Terug naar de klantenservice
Reparatie aanmelden

We sturen je in ieder geval één keer per week een update over je reparatie. Als je product eerder gerepareerd is, laten we je dit natuurlijk meteen weten. Je kunt de status van je reparatie ook volgen via Mijn Coolblue.


Je kunt de status van je reparatie volgen via Mijn Coolblue. We houden je ook op de hoogte via e-mail, in ieder geval één keer per week.


Dat verschilt per product en probleem. We sturen je in ieder geval één keer per week een update over je reparatie. Als je product gerepareerd is, laten we je dit natuurlijk meteen weten. Je kunt de status van je reparatie ook volgen via Mijn Coolblue.


  • Je krijgt een nieuw product als de reparatie meer kost dan dat het product waard is.
  • Shoptegoed ontvang je als je product niet meer in het assortiment zit of tijdelijk uitverkocht is. Je kunt je shoptegoed gebruiken door de klantenservice te bellen.

Je krijgt een prijsopgave per mail toegestuurd als de reparateur vastgesteld heeft dat het defect is ontstaan door gebruikersschade, of wanneer de garantie verlopen is. Je kunt kiezen uit 3 opties:

  • Je gaat akkoord met de prijsopgave. Het product wordt dan gerepareerd.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar wilt wel je product terug. Je betaalt dan € 39,95 aan onderzoekskosten en krijgt je product terug.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt je product niet meer terug. Je betaalt dan geen onderzoekskosten en je product wordt milieuvriendelijk vernietigd.


© 1999 - 2020 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 20.199 beoordelingen