The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue home
Klantenservice

Duur en status van reparatie

  • Je krijgt een nieuw product als de reparatie meer kost dan dat het product waard is.
  • Shoptegoed ontvang je als je product niet meer in het assortiment zit of tijdelijk uitverkocht is. Je kunt je shoptegoed gebruiken door de klantenservice te bellen.

Je krijgt een prijsopgave per mail toegestuurd als de reparateur vastgesteld heeft dat het defect is ontstaan door gebruikersschade, of wanneer de garantie verlopen is. Je kunt kiezen uit 3 opties:

  • Je gaat akkoord met de prijsopgave. Het product wordt dan gerepareerd.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar wilt wel je product terug. Je betaalt dan € 39,95 aan onderzoekskosten en krijgt je product terug.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt je product niet meer terug. Je betaalt dan geen onderzoekskosten en je product wordt milieuvriendelijk vernietigd.

Geef binnen 14 dagen je keuze aan ons door.

Je kunt de status van je reparatie volgen via Mijn Coolblue.

__Is de reparatiestatus niet zichtbaar? __ Het kan zo zijn dat je met het verkeerde Mijn Coolblue account bent ingelogd. Log dan in met het email adres waarmee je oorspronkelijk je product hebt aangeschaft. Op dit email adres houden wij je ook op de hoogte.

__Product nog steeds bij de reparateur? __ Niet alle reparateurs bieden tussentijds informatie over de status van je product. Geen zorgen, als je product is gerepareerd, krijg je direct van ons een mail.

Dat verschilt per product en probleem. Bijvoorbeeld het oplossen van software problemen duurt relatief kort, terwijl het vervangen van kapotte onderdelen vaak wat langer zal duren.

We sturen je in ieder geval één keer per week een update over je reparatie. Je kunt de status van je reparatie ook volgen via Mijn Coolblue.

__Product nog steeds bij de reparateur? __ Niet alle reparateurs bieden tussentijds informatie over de status van je product. Geen zorgen, als je product is gerepareerd, krijg je direct van ons een mail.

__Geen mail ontvangen? __ Het kan zo zijn dat je je product oorspronkelijk met een ander email adres hebt besteld. Op dit email adres houden wij je ook op de hoogte.

We sturen je in ieder geval één keer per week een update over je reparatie. Als je product eerder gerepareerd is, laten we je dit natuurlijk meteen weten. Je kunt de status van je reparatie ook volgen via Mijn Coolblue.



© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: Kiyoh 9,2 / 10 - 17.822 beoordelingen