The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Kosten van reparatie

Terug naar de klantenservice

Je krijgt een prijsopgave als de reparateur vastgesteld heeft dat het defect is ontstaan door gebruikersschade. Je kunt kiezen uit 3 opties:

  • Je gaat akkoord met de prijsopgave. Het product wordt dan gerepareerd. In de meeste gevallen heb je het binnen 2 weken na je akkoord weer terug.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar wilt wel je product terug. Je betaalt dan € 39,95 aan onderzoekskosten en krijgt je product terug.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt je product niet meer terug. Je betaalt dan geen onderzoekskosten en je product wordt milieuvriendelijk vernietigd.

Nee, dat is gratis. Je product kun je in de originele verpakking plaatsen en verzenden in een Coolblue-doos of andere stevige doos die je goed afsluit. Gebruik het verzendlabel in je mail, print ‘m uit en plak ‘m op de doos. Geen printer? Schrijf dan het retour- en antwoordnummer op de doos. Breng de doos naar een postkantoor bij jou in de buurt of één van onze winkels.


Als je product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie helemaal gratis. Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Hiervoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.

De reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.



© 1999 - 2019 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,4 / 10 - 17.105 beoordelingen