The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Reparatie extra grote producten

Terug naar vraag en antwoord

Wij houden je altijd op de hoogte over je reparatie. Je hoort minimaal één keer per week van ons. Houd hiervoor je mail in de gaten. Als er een monteur langskomt voor je reparatie, zal hij ook contact met je opnemen.


Kijk op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ wat voor type garantie er van toepassing is. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.

Doorloop hiervoor de volgende stappen:

  1. Meld je reparatie aan via het online retourformulier. Een monteur neemt binnen 48 uur contact met je op om een afspraak te maken.
  2. Wees voorbereid: de leverancier kan wat meer info nodig hebben over je product. Houd serienummer, foutcode en andere relevante info bij de hand.
  3. Open op de afgesproken datum de deur voor de monteur.

Jazeker, dit kan ook via het online retourformulier. Na je aanmelding laten we je precies weten wat de vervolgstappen zijn.


De monteur neemt contact met je op binnen 48 uur nadat je je reparatie hebt aangemeld.


Voor extra grote producten komt er vaak een monteur van de fabrikant zelf bij jou thuis langs.

Wil je weten of er voor jouw product een monteur langskomt? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kun je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.


De monteur neemt contact met je op binnen 48 uur nadat je je reparatie hebt aangemeld. Samen met de monteur plan je een datum waarop het product bij jou thuis wordt gerepareerd. In de meeste gevallen kan het probleem meteen ter plekke worden opgelost. Soms moet het product worden meegenomen, waardoor de reparatie langer duurt.


Bij extra grote producten zoals witgoed komt er in de meeste gevallen een monteur langs, zodat je toestel niet verplaatst hoeft te worden.

Wil je weten of er voor jouw product een monteur langskomt?

Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kun je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.




© 1999 - 2020 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 15.904 beoordelingen