Wij houden je altijd op de hoogte over je reparatie. Je hoort minimaal één keer per week van ons. Houd hiervoor je mail in de gaten. Als er een monteur langskomt voor je reparatie, zal hij ook contact met je opnemen.
--
Ja. We vragen je daarom of je een back-up wilt maken van je gegevens, je account te ontkoppelen en waar mogelijk je product terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Lees hier hoe je dat doet.
Dat lees je hier op onze informatiepagina.
Dit ligt aan het specifieke product. We bieden voor kleine producten een andere oplossing dan voor grote producten.
Wil je weten of er voor jouw product een monteur langskomt? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kun je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.
We repareren zelf Apple-, Samsung- en Huawei- smartphones en tablets. Stuur je telefoon of tablet op, of kom langs in één van onze winkels. Voor andere producten werken we samen met externe reparateurs.
Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.