The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Stappen in reparatieproces

Terug naar de klantenservice

Wij houden je altijd op de hoogte over je reparatie. Je hoort minimaal één keer per week van ons. Houd hiervoor je mail in de gaten. Als er een monteur langskomt voor je reparatie, zal hij ook contact met je opnemen.


We repareren zelf Apple-, Samsung- en Huawei- smartphones en tablets. Stuur je telefoon of tablet op, of kom langs in één van onze winkels. Voor andere producten werken we samen met externe reparateurs.


Dit ligt aan het specifieke product. We bieden voor kleine producten een andere oplossing dan voor grote producten.

  • Bij veruit de meeste producten vragen we je om het product zelf naar ons toe te sturen. Pak het product in en stuur deze via een PostNL-punt bij jou in de buurt of via één van onze winkels gratis naar ons toe;
  • Bij grote producten zoals witgoed komt er in de meeste gevallen een monteur langs, zodat je toestel niet verplaatst hoeft te worden.

Wil je weten of er voor jouw product een monteur langskomt? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kun je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.


  1. Meld je reparatie aan via het online retourformulier.
  2. Bereid je product voor op de terugreis:
  • Pak het goed en stevig in. Dit hoeft niet in de originele verpakking.
  • Verwijder waar nodig je data en account.
  1. Print je verzendlabel uit of schrijf het antwoord- en retournummer op de doos. Die vind je in de mail die wij je hebben gestuurd.
  2. Stuur het pakketje gratis terug via:
  1. Leun achterover en houd de status in de gaten via Mijn Coolblue.

Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.



© 1999 - 2019 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,4 / 10 - 17.105 beoordelingen