Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet terug kunt sturen:
Voor juist uitgevoerde diensten van postbodes en monteurs geven we geen geld terug. Hieronder vallen:
Dit ligt aan het specifieke product. We bieden voor kleine producten een andere oplossing dan voor grote producten.
Wil je weten of er voor jouw product een monteur langskomt? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kun je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.
We repareren zelf Apple-, Samsung- en Huawei- smartphones en tablets. Stuur je telefoon of tablet op, of kom langs in één van onze winkels. Voor andere producten werken we samen met externe reparateurs.
Jazeker. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.
Je reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.
Zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht voor je reparatie. Binnen de fabrieksgarantie is dit gratis, daarna moet je voor de reparatie betalen.
De reparatie meld je gemakkelijk en snel zelf aan via het online retourformulier.
Als je product niet meer goed werkt door hoe jij het gebruikt hebt. Bijvoorbeeld als je koffie over je laptop gooit, waardoor je een zwart scherm krijgt. Als je gebruikersschade wilt laten repareren, moet je hiervoor betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.
Je reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.
Als je product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie helemaal gratis.
Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Hiervoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.
De reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.
Ga naar de productpagina van je product. Bij de specificaties vind je wat voor type garantie je hebt en hoe lang de garantie duurt. We hebben 2 soorten garanties:
Wil je jouw product retour sturen of laten repareren? Dat kan gemakkelijk en snel via het online retourformulier.
Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.
Ook op Tweedekans-producten bieden we binnen 30 dagen tevredenheidsgarantie. Buiten 30 dagen geldt de 2 jaar garantie die je van ons gewend bent.
Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.
Heb je geen printer? Schrijf het retournummer en het retouradres dan op een apart briefje en plak deze op de doos. Verzending is dan gratis. Jouw retournummer vind je terug in de retour bevestigingsmail. Gebruik als retouradres:
Coolblue B.V.
Antwoordnummer 60350
5000 VB Tilburg
Nederland