The website is in Dutch. Would you rather see it in English?



Standaard krijg je bij Coolblue 2 jaar garantie op je aankoop. Met een Zekerheidspakket kun je dit verlengen tot de totale looptijd van de verzekering. Garantiekwesties vallen dus pas vanaf het derde jaar na aankoop onder het Zekerheidspakket.


We bieden op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, dan gaan we je product kosteloos repareren of vervangen.

Voor sommige producten bieden we zelfs meer dan 2 jaar garantie. Dat vind je dan terug op de pagina van dat product. Ga in je Mijn Coolblue-account naar Mijn bestellingen en klik op het product waarvan je het type garantie wilt weten. Bij de specificaties kan je de duur en het type van de garantie terugvinden.

Is je product defect? Je kan het makkelijk zelf aanmelden via het retourformulier


Ga naar de productpagina van je product. Bij de specificaties vind je wat voor type garantie je hebt en hoe lang de garantie duurt. We hebben 2 soorten garanties:

  • Carry in. We vragen jou om je defecte product naar ons te sturen. Vervolgens wordt het product gerepareerd bij de reparatiedienst die de fabrikant heeft aangewezen;
  • On-site service. Voor grote producten komt de reparatiedienst van de fabrikant bij jou thuis langs om het product te repareren.

Wil je jouw product retour sturen of laten repareren? Dat kan gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.


Als je product niet meer goed werkt door hoe jij het gebruikt hebt. Bijvoorbeeld als je koffie over je laptop gooit, waardoor je een zwart scherm krijgt. Als je gebruikersschade wilt laten repareren, moet je hiervoor betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.

Je reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.


Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, dan repareren of vervangen we je product kosteloos.


Jazeker. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.

Je reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.


We repareren zelf Apple-, Samsung- en Huawei- smartphones en tablets. Stuur je telefoon of tablet op, of kom langs in één van onze winkels. Voor andere producten werken we samen met externe reparateurs.


Als je product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie helemaal gratis. Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Hiervoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.

De reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.



© 1999 - 2019 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,4 / 10 - 17.091 beoordelingen