The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Verzekering opzeggen

Terug naar de klantenservice

Heb je een Zekerheidspakket gekocht, maar wil je toch geen verzekering? Dan heb je 30 dagen bedenktijd. Tijdens deze periode kun je de verzekering kosteloos opzeggen. Dit kun je telefonisch doen bij onze Klantenservice. Je krijgt dan van ons je vooruitbetaalde premie terug. De enige voorwaarde is dat je in deze periode geen claim ingediend hebt.


Hoe je een je verzekering opzegt, is afhankelijk van wanneer je je verzekering hebt aangeschaft. Voor 1 oktober 2018: ACTUA, na 1 oktober 2018: ERGO.

Heb je een eenmalige betaling gedaan bij ACTUA of ERGO? Verzekeringen die je eenmalig betaalt, lopen vanzelf af en hoef je dus niet op te zeggen.

Betaal je maandelijks bij ACTUA? Een Zekerheidspakket waarvoor je maandelijks betaalt, zoals bij mobiele telefoons, kan je na minimaal 12 maanden opzeggen. Daarbij geldt een opzegtermijn van één maand. Opzeggen? Neem telefonisch contact op met het [Actua Service Center][1]: 010 - 4477100.

Heb je het zekerheidspakket minder dan 14 dagen geleden afgesloten? Neem dan even contact met ons op.


Ja, bij ons heb je 30 dagen bedenktijd. Als je binnen 30 dagen je product retourneert, krijg je de premie voor de bijbehorende verzekering terug. Dit geldt alleen als je in deze periode geen claim ingediend hebt. Wij regelen de opzegging met de verzekeraar.



© 1999 - 2019 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 34.413 beoordelingen