The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coronavirus: bezorgvragen

Terug naar de klantenservice

Ja. Op basis van de meest actuele informatie rondom het coronavirus bepalen we dagelijks of dit nog verantwoord is. Zodra de situatie verandert en installeren niet meer mogelijk is, zoeken we samen met jou naar een nieuwe datum om je zonnedak te installeren.

Gezondheidsklachten
Heb je zelf klachten? Laat het ons weten. Dan maken we samen een nieuwe afspraak voor de installatie.

Zonnepanelen kopen
Je kan nog steeds zonnepanelen kopen. Onze adviseurs staan nog steeds voor je klaar om je te adviseren over het beste zonnepanelensysteem voor jou. Ze doen dit op afstand en vanuit huis.

Hygiënische maatregelen rondom de installatie
We hebben een aantal maatregelen genomen voor de veiligheid van jou en onze installateurs. Zo houden we een gepaste afstand en schudden we ook geen handen meer. Niet zo leuk, wel zo veilig. Natuurlijk houden we onze bussen ook extra schoon.


Ja, je kunt bij bijna alle afhaalpunten van PostNL terecht. Wanneer je via onze website je bestelling plaatst, zie je alle openingstijden van je favoriete afhaalpunten. Of bekijk de de PostNL locatiewijzer.


Dat kan, dan zetten we je bestelling buiten bij de voordeur. Je oude product nemen we mee als je 'm buiten voor ons klaarzet. Wil je liever een nieuwe afspraak maken? Geen probleem. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.


Ja, het is nog steeds 'vandaag besteld, morgen in huis'.


Ja, je kunt jouw product gewoon online bestellen en kiezen voor ophalen in de winkel op een specifieke dag. We laten een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen, dus het is mogelijk dat je even moet wachten.


Ja. We houden 1,5 meter afstand en het krabbeltje zetten onze bezorgers zelf bij aflevering.

Kleine producten
Bij kleine pakketjes zet de bezorger het pakketje voor de deur zodra je open doet.

Grote producten
We bezorgen je grote producten tot nét over de drempel van je huis. Je oude product nemen we alleen mee, als hij klaar staat bij de drempel.

Producten met extra aansluitservices
Voor sommige producten bieden we extra aansluitservices. Hiervoor gelden extra hygiënische maatregelen om de bezorging veilig te laten verlopen. Deze leggen we uit in filmpjes:


Een veilige bezorging kun je voorbereiden met onze spelregels. Bekijk de video voor witgoed of televisies, of lees ze hieronder.

Klachtenvrije bezorging Heeft iemand bij jou thuis klachten zoals hoesten, verkoudheid of koorts? Bestel dan pas als iedereen minimaal 3 dagen klachtenvrij is. Heb je al wat besteld? Neem dan contact op met onze klantenservice om een veiliger bezorgmoment in te plannen.

De voorbereiding

  • Zet alle deuren die de bezorgers door moeten alvast open en haal obstakels uit de weg.
  • Desinfecteer plekken die de bezorgers moeten aanraken. Denk hierbij aan bijvoorbeeld trapleuningen en de plaats waar je product komt te staan. Als we een product komen inbouwen, vragen we je ook de frontpaneel hendels en de plint te desinfecteren.
  • Heb je een oud product dat we weer voor je meenemen? Koppel 'm dan alvast los en desinfecteer hem ook.
  • Komen we een product inbouwen? Zorg dan alvast dat naastgelegen kastjes zijn vrijgemaakt. Dan kunnen we meteen aan de slag met de installatie.
  • Komen we een televisie installeren? Schrijf de naam en het wachtwoord van het Wi-Fi netwerk alvast op voor de bezorger.
  • Komen we een televisie ophangen? Zorg dan dat je rondom de plek waar je TV gaat hangen minimaal 3 vierkante meter aan vrije en gedesinfecteerde werkruimte beschikbaar hebt.

Tijdens bezorging

  • Houd minimaal 1,5 meter afstand van onze bezorgers.
  • Zorg dat er niet meer dan 2 personen in dezelfde ruimte zijn. Is onze bezorger bijvoorbeeld bezig met de installatie van je tv in de huiskamer? Dan kan je meekijken, maar je huisgenoot moet even iets anders gaan doen. Zijn er 2 bezorgers bezig met de installatie van bijvoorbeeld je wasmachine, dan is het de bedoeling dat er niemand anders bij hen in de ruimte aanwezig is.

Om de televisie installatie goed en snel te laten verlopen hebben we extra tips voor de voorbereiding hiervan.


Ja, maar momenteel alleen voor een aantal witgoedproducten, keukenapparatuur, televisies en zonnepanelen. Andere witgoedproducten, keukenapparatuur en smart homeproducten installeren we tijdelijk niet meer. Dit doen we voor de veiligheid van jou én onze installateurs. Je kunt ze wel nog steeds bestellen en we komen ze ook bezorgen tot net over de drempel van je voordeur. Om je te helpen je nieuwe product zelf aan te sluiten, hebben we doe-het-zelf-tips van onze installateurs voor je klaargezet. Als we extra services aanbieden, zie je die optie staan op de pagina van het door jou gekozen product.




© 1999 - 2020 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 16.353 beoordelingen