The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Ruilen en retourneren in onze winkels

Terug naar de klantenservice
Retour aanmelden

Vanwege het coronavirus klopt deze informatie niet. Bekijk onze actuele veelgestelde vragen over retouren en reparaties.

--

Neem je product mee naar één van onze winkels. Onze specialisten helpen je daar met plezier een product te vinden dat wél bij je past. Je hoeft je product niet aan te melden via de website, maar het is wel goed om je ordernummer bij de hand te hebben.

Weet je al voor welk product je het wilt omruilen? Reserveer je nieuwe product dan alvast op onze website. Dat doe je door het product te bestellen en tijdens het afronden van je bestelling aan te geven dat je jouw product op wilt halen in de winkel. Je hoeft dan nog niets af te rekenen. We laten je dan meteen weten wanneer het nieuwe product in de winkel ligt.


Ja, vanaf 16 maart kun je op afspraak je product retourneren in de winkel.


Ja, vanaf 16 maart kun je op afspraak langskomen met je product.


Ja, vanaf 16 maart kun je op afspraak je retour of reparatie ophalen in de winkel.


Ja, vanaf 16 maart kun je op afspraak je product ruilen in de winkel.



© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 23.792 beoordelingen