Dat kan helaas niet. Je product moet eerst verwerkt worden in ons magazijn. Zodra we jouw product binnen hebben, versturen we je nieuwe product. De dag erop heb je het in huis. Is je nieuwe product niet op voorraad? Dan laten we je dat natuurlijk weten en krijg je je geld terug.
Dat lees je hier op onze informatiepagina.
Goedkoper product Je ontvangt het restbedrag binnen 3 dagen na ontvangst op je rekening.
Duurder product Je ontvangt van ons een betaalverzoek voor het restantbedrag. Zodra we je betaling binnen hebben, sturen wij het product naar je op.
Nee, dat is gratis. Je product kun je in de originele verpakking plaatsen en verzenden in een Coolblue-doos of andere stevige doos die je goed afsluit.
Gebruik het verzendlabel in je mail, print ‘m uit en plak ‘m op de doos. Geen printer? Schrijf dan het retour- en antwoordnummer op de doos. Breng de doos naar een postkantoor bij jou in de buurt of één van onze winkels.
Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door twee dingen komen:
Heb je contant betaald? Bij retourneren in onze winkel betalen we een bedrag tot €50 contant terug. Een bedrag boven de €50 storten we terug op je rekening.
Dit ligt aan het specifieke product. We bieden voor kleine producten een andere oplossing dan voor grote producten.
Wil je weten of jouw product wordt opgehaald? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Houd daarom goed je mail (en mogelijk de spam inbox) in de gaten.