The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Veelgestelde vragen over bestellen

Terug naar de klantenservice

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?

  • We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn dagelijks bereikbaar via telefoon, mail, Twitter en Facebook.

  • Ben je niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager Klantenservice aan. Je kunt hem mailen (MT-klantenservice@coolblue.nl) of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 3 werkdagen heb je antwoord.

Coolblue B.V. T.a.v. Kay Dieke Antwoordnummer 5515 3000 VB, Rotterdam


Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je Coolblue-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice.


Dit doe je in Mijn Coolblue. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier.

Heb je geen Coolblue-account? Dan ben je het snelst geholpen via WhatsApp. Stuur een berichtje dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer, naar 0626652583.


Een Tweedekans-product is een product dat door een klant is teruggestuurd of omgeruild. Het product wordt door ons gecontroleerd en als het in goede staat verkeert dan geven wij het een tweede kans. Bij alle Tweedekans-producten vertellen we je eerlijk wat er met het product is: we beschrijven 'm duidelijk en laten het bewijs zien op foto. Zo weet je precies wat je kan verwachten.

Door Tweedekans-producten aan te bieden helpen we jou en het milieu vooruit:

  • Zachter prijsje: ook al is er bijna geen verschil met het gloednieuwe product, we bieden Tweedekansjes aan met een mooie korting.
  • Gewoon, groen: door zelf Tweedekans-producten aan te bieden, vermijden we het onnodig weggooien en vernietigen van producten.

Je vindt al onze Tweedekans-producten hier.


Voor Tweedekans gelden dezelfde voorwaarden als bij nieuwe producten. Wel zijn er een paar uitzonderingen:

  • Je kunt geen extra verzekering afsluiten op je Tweedekans-product.
  • Cashback-acties en promoties met gratis accessoires zijn helaas niet geldig op Tweedekans-producten.
  • Het kan zijn dat een Tweedekans-product door ons of door de fabrikant is gerepareerd, dan geven we dit duidelijk aan.
  • Je kan je product niet in de winkel ophalen of reserveren.

Vanwege het coronavirus klopt deze informatie niet. Bekijk onze actuele veelgestelde vragen.

--

Bij Tweedekans-producten mag je dezelfde bezorging verwachten als bij nieuwe producten. Voor 23.59u besteld, is morgen in huis. Ook op zondag.


Bekijk hier ons Tweedekans-overzicht met alle producten die jij een nieuw thuis kan geven! Je kan in het linkermenu verder filteren op bijvoorbeeld het type product of het merk.


Ja, op Tweedekans-producten gelden dezelfde retourvoorwaarden als op nieuwe producten. Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.


Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je Coolblue-account.




© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 23.120 beoordelingen