Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet terug kunt sturen:
Voor juist uitgevoerde diensten van postbodes en monteurs geven we geen geld terug. Hieronder vallen:
In je Mijn Coolblue-account kun je de status zien. Zodra wij aan de slag gaan met jouw pakket, sturen we je een bevestiging per mail. Het kan voorkomen dat je product volgens je Track & Trace is aangekomen in ons magazijn, maar dat je nog geen ontvangstbevestiging hebt gekregen. Geen zorgen, het kan tot 24 uur duren voordat we je retour in behandeling nemen.
Binnen 30 dagen na ontvangst van je product heb je 2 opties:
Na 30 dagen wordt je product altijd gerepareerd.
Je kunt je keuze aangeven in het online retourformulier.
Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.
Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.
Je verpakte product kun je verzenden in een Coolblue-doos of andere stevige doos die je goed afsluit.
Product ingepakt? Print je verzendlabel uit of schrijf het antwoord- en retournummer op de doos. Die vind je in de mail die je van ons hebt ontvangen.
Ja, op Tweedekans-producten gelden dezelfde retourvoorwaarden als op nieuwe producten. Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.
Heb je geen printer? Schrijf het retournummer en het retouradres dan op een apart briefje en plak deze op de doos. Verzending is dan gratis. Jouw retournummer vind je terug in de retour bevestigingsmail. Gebruik als retouradres:
Coolblue B.V.
Antwoordnummer 60350
5000 VB Tilburg
Nederland
Dit ligt aan het specifieke product. We bieden voor kleine producten een andere oplossing dan voor grote producten.
Wil je weten of jouw product wordt opgehaald? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Houd daarom goed je mail (en mogelijk de spam inbox) in de gaten.
Nee, onze winkels zijn alleen open voor advies op afspraak en als ophaalpunt voor online bestellingen. Je kunt je pakketje retourneren via een PostNL punt.