The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue

Coronavirus: retour- en reparatievragen

Terug naar de klantenservice

Ja, dat doen we nog steeds voor de producten waarbij we dat normaal gesproken zouden doen. Wel kan het iets langer duren voordat de reparateur contact met je opneemt.


Dan kun je je pakketje retourneren via PostNL-punten die open zijn.


Ja, dat doen we nog steeds voor de producten waarbij we dat normaal gesproken zouden doen.

Wel bezorgen we je product momenteel alleen tot nét over de drempel van je huis. We kunnen je product dus niet op de gewenste plek verderop in huis zetten of aansluiten. Het verpakkingsmateriaal nemen we wél mee. Net als je oude of te ruilen product, als deze klaar staat bij de drempel.

Voor jouw veiligheid en die van onze medewerkers, kunnen we momenteel je product alleen ophalen als je deze klaar zet bij de drempel van je huis.

Wij willen je graag helpen om zelf je product te ontkoppelen en te verplaatsen. Daarom hebben we onze bezorgers om tips gevraagd zodat je dit zelf kan doen. Lukt het toch niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Ja, je hebt gewoon recht om je retour of reparatie aan te melden.

Doe dit altijd sneller (zeker gezien de drukte momenteel op onze klantenservice) via ons online retourformulier.


Ja je kunt gewoon langskomen. We sturen je een e-mail als je product gerepareerd klaar ligt. We laten een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen, dus het is mogelijk dat je even moet wachten.


We hebben besloten om voorlopig geen installaties en extra services uit te voeren bij klanten thuis. Helaas betekent dit ook dat we jouw product niet meer thuis zullen uitbouwen.

Natuurlijk komen we jouw product graag nog ophalen. We willen je dan wel vragen om je product dan zelf uit te bouwen of van de muur te halen en klaar te zetten voor onze bezorgers.

Wij willen je graag helpen om zelf je producten te verplaatsen. Daarom hebben we onze bezorgers om tips gevraagd om zelf te ontkoppelen, te verplaatsen of uit te bouwen. Lukt het toch niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Ja, je product kun je ook in één van onze winkels afgeven. Wij zorgen ervoor dat je product gerepareerd wordt. In dat geval hoef je je retour niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen.

Goed om te weten:

  • We doen natuurlijk ons uiterste best om het probleem direct voor je op te lossen. Door de veiligheidsmaatregelen kunnen we alleen minder makkelijk met je meekijken naar het probleem of uitleg geven.
  • Extra services, zoals bijvoorbeeld het updaten van een navigatiesysteem, kunnen we nu niet uitvoeren.

Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via PostNL-punten die open zijn.




© 1999 - 2020 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 16.361 beoordelingen