The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coronavirus: bezorgvragen

Terug naar vraag en antwoord

Ja. Op basis van de meest actuele informatie rondom het coronavirus bepalen we dagelijks of dit nog verantwoord is. Zodra de situatie verandert en installeren niet meer mogelijk is, zoeken we samen met jou naar een nieuwe datum om je zonnedak te installeren.

Gezondheidsklachten
Heb je zelf klachten? Laat het ons weten. Dan maken we samen een nieuwe afspraak voor de installatie.

Zonnepanelen kopen
Je kan nog steeds zonnepanelen kopen. Onze adviseurs staan nog steeds voor je klaar om je te adviseren over het beste zonnepanelensysteem voor jou. Ze doen dit op afstand en vanuit huis.

Hygiënische maatregelen rondom de installatie
We hebben een aantal maatregelen genomen voor de veiligheid van jou en onze installateurs. Zo houden we een gepaste afstand en schudden we ook geen handen meer. Niet zo leuk, wel zo veilig. Natuurlijk houden we onze bussen ook extra schoon.


Ja, je kunt bij bijna alle afhaalpunten van PostNL terecht. Wanneer je via onze website je bestelling plaatst, zie je alle openingstijden van je favoriete afhaalpunten. Of bekijk de de PostNL locatiewijzer.


Dat kan, dan zetten we je bestelling buiten bij de voordeur. Je oude product nemen we mee als je 'm buiten voor ons klaarzet. Wil je liever een nieuwe afspraak maken? Geen probleem. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.


Ja, het is nog steeds 'vandaag besteld, morgen in huis'.


Ja, je kunt jouw product gewoon online bestellen en kiezen voor ophalen in de winkel op een specifieke dag. We laten een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen, dus het is mogelijk dat je even moet wachten.


Ja, maar momenteel alleen voor een aantal witgoedproducten, keukenapparatuur en zonnepanelen. Andere witgoedproducten, keukenapparatuur, televisies en smart homeproducten installeren we tijdelijk niet meer. Dit doen we voor de veiligheid van jou én onze installateurs. Je kunt ze wel nog steeds bestellen en we komen ze ook bezorgen tot net over de drempel van je voordeur. Om je te helpen je nieuwe product zelf aan te sluiten, hebben we doe-het-zelf-tips van onze installateurs voor je klaargezet. Als we extra services aanbieden, zie je die optie staan op de pagina van het door jou gekozen product.


Ja. We houden 1,5 meter afstand en het krabbeltje zetten onze bezorgers zelf bij aflevering.

Kleine producten
Bij kleine pakketjes zet de bezorger het pakketje voor de deur zodra je open doet.

Grote producten
We bezorgen je grote producten tot nét over de drempel van je huis. Je oude product nemen we alleen mee, als hij klaar staat bij de drempel.

Witgoedproducten en keukenapparatuur met extra aansluitservices
Bekijk hier hoe wij samen zorgen dat de bezorging veilig verloopt.




© 1999 - 2020 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 15.739 beoordelingen