The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coronavirus: winkelvragen

Terug naar het helpcentrum

Ja, je kunt je telefoon, tablet of Apple accessoire nog steeds in onze winkel laten repareren, maar enkel op afspraak. Een reparatie afspraak kun je hier maken.


Ja, we hebben momenteel andere openingstijden dan je van ons gewend bent. Lees meer over de openingstijden en adressen van onze locaties.


We helpen je zoveel mogelijk bij het beantwoorden van zowel technische als praktische vragen na aankoop. We kunnen je helaas niet helpen met het instellen van je product ter plaatse.

Voor reparatieservices in de winkel

Voor reparaties in de winkel kunnen we je helpen met het repareren van je telefoon, tablet of Apple accessoire, maar enkel op afspraak. Een reparatie afspraak kun je hier maken.

Overige reparaties kunnen we niet ter plaatse voor je doen. Je kunt je product wel afgeven ter reparatie in de winkel. We vragen je om je product vooraf als retour aan te melden aan te melden.


Je kan hier een afspraak maken voor advies bij productkeuze in onze winkel.


Je kunt een afspraak maken voor advies bij productkeuze of voor telefoon- en tablet reparatie.


We nemen de volgende veiligheidsmaatregelen voor jou én onze winkelmedewerkers:

  • Houd minimaal 1,5 meter afstand.
  • We laten een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen, dus het is mogelijk dat je even moet wachten.
  • Blijf niet langer dan nodig is in de winkel en bezoek ons doelgericht.
  • Volg de instructies van ons winkelpersoneel op.
  • Onze winkelmedewerkers werken éxtra hygiënisch. Zij wassen en ontsmetten regelmatig hun handen.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan vragen we je om thuis te blijven. Natuurlijk kun je je bestelling gewoon via onze website doen.

Veiligheid bij het repareren van je telefoon, tablet of Apple accessoire

Onze reparateurs dragen handschoenen en desinfecteren je telefoon voor én na reparatie. Je kunt niet in de winkel wachten op je reparatie, dus lever je toestel in en haal ‘m op zodra hij klaar is.


Ja, je kunt jouw product gewoon online bestellen en kiezen voor ophalen in de winkel op een specifieke dag. We laten een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen, dus het is mogelijk dat je even moet wachten.


Het kan nog wel, maar we vragen je zoveel mogelijk contactloos te betalen met pin of creditcard.


Ja, onze winkels zijn open met gepaste veiligheidsmaatregelen. Je kunt gewoon langskomen maar het is mogelijk dat je even moet wachten. Wil je advies bij de keuze voor een product? Maak dan hier een adviesafspraak.


Ja je kunt gewoon langskomen. We sturen je een e-mail als je product gerepareerd klaar ligt. We laten een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen, dus het is mogelijk dat je even moet wachten.


Ja je kunt langskomen maar het is mogelijk dat je even moet wachten. Voor advies bij productkeuze een afspraak maken.


Ja, je product kun je ook in één van onze winkels afgeven. Wij zorgen ervoor dat je product gerepareerd wordt. In dat geval hoef je je retour niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen.

Goed om te weten:

  • We doen natuurlijk ons uiterste best om het probleem direct voor je op te lossen. Door de veiligheidsmaatregelen kunnen we alleen minder makkelijk met je meekijken naar het probleem of uitleg geven.
  • Extra services, zoals bijvoorbeeld het updaten van een navigatiesysteem, kunnen we nu niet uitvoeren.

Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via PostNL-punten die open zijn.


Ja, je kunt gewoon langskomen. We vragen je hiervoor je retour vooraf aan te melden. Je helpt ons als je het retournummer meeneemt naar de winkel. We laten een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen, dus het is mogelijk dat je even moet wachten.

Goed om te weten: Contant geld terugkrijgen kan nog wel, maar we vragen je zoveel mogelijk te kiezen voor terugstorten op je rekening omdat dit contactloos is.


Ja, dat kan. We vragen je hiervoor je product vooraf als retour aan te melden. Je helpt ons als je het retournummer meeneemt naar de winkel. We laten een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen, dus het is mogelijk dat je even moet wachten.

Goed om te weten:

  • We doen natuurlijk ons uiterste best om het probleem direct voor je op te lossen. Door de veiligheidsmaatregelen kunnen we alleen minder makkelijk met je meekijken naar het probleem of uitleg geven.
  • Extra services, zoals bijvoorbeeld het updaten van een navigatiesysteem, kunnen we nu niet uitvoeren.

Ja, je kunt gewoon langskomen. We vragen hiervoor je retour vooraf aan te melden. Je helpt ons als je het retournummer meeneemt naar de winkel. We laten een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen, dus het is mogelijk dat je even moet wachten.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een goedkoper product?

Dan storten we het overige bedrag terug op je rekening. Contant geld terugkrijgen is niet mogelijk.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een duurder product?

Dan kan je het overige bedrag bijbetalen via je pin, creditcard of smartphone.




© 1999 - 2020 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 15.739 beoordelingen