The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Ruilen en retourneren in onze winkels

Terug naar de klantenservice

Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.


Ja, dat kan. We sturen je een e-mail als je product gerepareerd klaar ligt.


Neem je product mee naar één van onze winkels. Onze specialisten helpen je daar met plezier een product te vinden dat beter bij je past. Je hoeft je product niet aan te melden via de website, maar het is wel goed om je ordernummer bij de hand te hebben.

Weet je al voor welk product je het wilt omruilen? Reserveer je nieuwe product dan alvast op onze website. Dat doe je door het product te bestellen en tijdens het afronden van je bestelling aan te geven dat je jouw product op wilt halen in de winkel. Je hoeft dan nog niets af te rekenen. We laten je dan meteen weten wanneer het nieuwe product in de winkel ligt.


Ja, dat kan. Om dit extra vlot te laten verlopen, raden we je aan om je product van te voren online aan te melden via ons retourformulier.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een goedkoper product? Dan storten we het overige bedrag terug op je rekening. Contant geld terugkrijgen is niet mogelijk.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een duurder product? Dan kan je het overige bedrag bijbetalen.


Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je retour niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen.

Goed om te weten: We storten het bedrag terug op je rekening. Contant geld terugkrijgen is niet mogelijk.




© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten:
Kiyoh 9,2 / 10 - 22.086 beoordelingen