The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Veelgestelde vragen over onze winkels

Terug naar de klantenservice

Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.


Je kan weer winkelen zoals je bij ons gewend bent. Voor de veiligheid van jou én onze winkelmedewerkers volgen we nog enkele basisregels.

  • Houd minimaal 1,5 meter afstand.
  • We houden in de gaten dat het binnen niet te druk wordt.
  • Volg de instructies van ons winkelpersoneel op.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan vragen we je om thuis te blijven. Je kunt natuurlijk wel gewoon bestellen via onze website.

Onze winkelmedewerkers werken éxtra hygiënisch. Zij wassen en ontsmetten regelmatig hun handen.

Veiligheid bij het repareren van je telefoon, tablet of Apple accessoire

Onze reparateurs dragen handschoenen en desinfecteren je telefoon voor én na reparatie. Je kunt niet in de winkel wachten op je reparatie, dus lever je toestel in en haal ‘m op zodra hij klaar is.


Ja, je kan in onze winkels betalen met pin, creditcard en contant geld.


Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je retour niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen.

Goed om te weten: We storten het bedrag terug op je rekening. Contant geld terugkrijgen is niet mogelijk.




© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten:
Kiyoh 9,2 / 10 - 22.086 beoordelingen