The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Veelgestelde vragen over onze winkels

Terug naar de klantenservice

We nemen de volgende veiligheidsmaatregelen voor jou én onze winkelmedewerkers:

  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Draag een mondkapje.
  • Kom het liefst alleen. Niet zo leuk, wel zo veilig.
  • Volg instructies van het winkelpersoneel op.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan vragen we je om thuis te blijven. Je kunt natuurlijk wel gewoon bestellen via onze website.

Onze winkelmedewerkers werken éxtra hygiënisch. Zij wassen en ontsmetten regelmatig hun handen.

Veiligheid bij het repareren van je telefoon, tablet of Apple accessoire

Onze reparateurs dragen handschoenen en desinfecteren je telefoon voor én na reparatie. Je kunt niet in de winkel wachten op je reparatie, dus lever je toestel in en haal ‘m op zodra hij klaar is.


Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.


Het kan nog wel, maar we willen je vragen zoveel mogelijk te betalen met pin of via je smartphone.


Ja, je kunt gewoon langskomen voor advies, retouren of reparaties of om een bestelling af te halen.


Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je retour niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen.

Goed om te weten: We storten het bedrag terug op je rekening. Contant geld terugkrijgen is niet mogelijk.




© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 23.428 beoordelingen