The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue home
Klantenservice

Veelgestelde vragen over onze winkels

Kan ik mijn product ruilen in de winkel?

Ja, dat kan. Neem je product mee naar één van onze winkels. Weet je nog niet voor welk product je het wil ruilen? Onze specialisten helpen je met plezier een product te vinden dat beter bij je past. Je hoeft je product niet aan te melden via de website, maar het is wel goed om je ordernummer bij de hand te hebben.

Weet je al voor welk product je het wilt omruilen?

  1. Bestel alvast je nieuwe product om 'm te reserveren.
  2. Geef tijdens het afronden van je bestelling aan dat je jouw product op wilt halen in de winkel. Je hoeft dan nog niet te betalen.
  3. In de meeste gevallen kun je je nieuwe product dezelfde of de volgende dag al ophalen. We laten je dan wat weten zodra het product voor je klaarligt.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een goedkoper product? Dan storten we het overige bedrag terug op je rekening. Contant geld terugkrijgen is alleen mogelijk als je het product contant hebt betaald. We betalen een bedrag tot €50 contant terug.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een duurder product? Dan kan je het overige bedrag bijbetalen.

Kan ik mijn product in de winkel retourneren?

Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je retour niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. In het geval van een defect proberen we eerst zelf een oplossing te vinden. Als dat niet lukt dan zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt opgestuurd.

Goed om te weten: Heb je contant betaald? Bij retourneren in onze winkel betalen we een bedrag tot €50 contant terug. Is het bedrag boven de €50 of niet contant betaald? Dan storten we het bedrag terug op je rekening.

Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?

Ja, je kunt een product online reserveren door tijdens het bestellen te kiezen voor ophalen in de winkel.

  • Is het product op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kan je het vandaag nog komen ophalen.
  • Is het product nog niet op voorraad in de winkel? Dan kan je het reserveren om de volgende dag op te halen.
  • Betalen hoeft pas in de winkel.

Kan ik contant betalen in de winkel?

Ja, je kan in onze winkels betalen met pin, creditcard en contant geld.



© 1999 - 2022 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: Kiyoh 9,1 / 10 - 13.956 beoordelingen