Reviews

Sorteren op:
  • 5 / 5 sterren
    10/10

“Mooi product”

Kevin |
    • Pluspunt:
      Makkelijk ineen te steken
    • Pluspunt:
      Makkelijk mee te nemen voor de wedstrijd om warm te rijden,door dat je deze kan verklijnen
    • Pluspunt:
      Door de kegel vorm,rap mee weg
    Goede service,makkelijk ineen te steken,nog nooit op rollen voordien gereden,paar minuten en was er al mee weg,echt een goed product om op regenachtige dagen wat km te bollen op deze rollen ;-)
  • 5 / 5 sterren
    10/10

“super”

glenn |
    • Pluspunt:
      eenvoudige montage
    • Pluspunt:
      goeie kwaliteit
    Super service, besteld in de namiddag en volgende morgen al geleverd. Het toestel zat in 1-2-3 samen en kon hem al eens uittesten. Even zoeken naar evenwicht maar zelfs zonder ervaring ben je er snel mee weg dankzij de conisch gevormde wielen. Thanks !!
  • 5 / 5 sterren
    10/10

“Een geweldig product en ik zou het direct terug bestellen”

Kevin Degreef |
    door de geweldige service van Coolblue kon ik het product snel uitproberen , kortom geweldig )
  • 4,5 / 5 sterren
    8,8/10

“Tacx Galaxia T1100: evenaart nagenoeg de wegervaring”

Sunshine C |
    • Pluspunt:
      Konische rollen
    • Pluspunt:
      Benadert wegervaring
    • Pluspunt:
      Schakelen voor meer/minder weerstand mogelijk
    • Pluspunt:
      Relatief weinig geluid
    • Pluspunt:
      Eenvoudige montage/eenvoudig in gebruik
    • Minpunt:
      Rollen relatief kort
    • Minpunt:
      Lijkt niet geschikt voor kleinere fietsen
    Heb de Tacx Galaxia T1100 nu 2 dagen in mijn bezit en ben erg tevreden. Van Coolblue als gewend de snelle service (volgende dag in huis).

De T1100 is snel en eenvoudig te monteren en eenmaal gereed kan "het avontuur" beginnen. In het begin onwennig en onzeker om los op de rollen te fietsen maar oefening baart al snel kunst. Enig "lef" komt wel van pas. Ik gebruik hem voornamelijk binnenshuis voor extra training.

Naar mijn idee benadert deze rollerbank de wegervaring heel behoorlijk. Zo kun je bijv. met gemak harder dan 35 Km/uur fietsen. Als minpunt wordt bij specificaties op de Coolblue site genoemd dat de weerstand van de bank niet instelbaar is, maar.... je kunt gewoon schakelen met de versnellingen op je racefiets voor meer of minder weerstand: geen enkel probleem!

De rollen had ik wel iets langer verwacht.
    Mijn wielafstand (wielas tot wielas) is 97cm en volgens de instructie moet je de bank dan op zijn kortste stand (7) instellen. Ik vermoed daarom dat kleinere fietsen ongeschikt zijn voor deze rollerbank.
  • 4 / 5 sterren
    8/10

“Tacx Galaxia T1100”

Mon Wera |
    • Pluspunt:
      Compact
    • Pluspunt:
      Vormgeving
    • Pluspunt:
      Conische rollen
    • Minpunt:
      Voorste rol kraakt soms
    • Minpunt:
      Handleiding van producent
    Heb deze rollen nu al een paar weken en ze bevallen me uitstekend.
    Bij het monteren van de rollen zag ik echter dat de handleiding helemaal niet correct is. Ze zeggen hier bijvoorbeeld dat je de elastiek rond de achterste rol moet doen...
    Voor de rest heb ik alleen maar positieve ervaringen met de rollen, ze zijn licht, zien er goed uit, de conische rollen houden je perfect op je plaats en door het 'meebewegen' van de rollen kan je zelfs rechtstaand fietsen. De weerstand die je krijgt van de rollen was groter als ik had verwacht dus je kan er zeker hard op trainen en niet enkel losrijden.
  • 5 / 5 sterren
    10/10

“Rollerbank Tacx Galaxia T1100”

Richard Matthijs |
    • Pluspunt:
      het is stevig materiaal
    • Pluspunt:
      redelijk van prijs
    • Pluspunt:
      en mooi van uitzicht
    • Pluspunt:
      licht en strek
    Ik heb die rollerbank Galaxia T1100 al enkele weken ik gebruik deze als het regent en moet zeggen die is mega cool zeker aan te raden ,ene goede aankoop dat weet ik zeker en ik ga daaraan nog veel plezier aan beleven zo dat was het in kort en ik hoop die het nog gaan kopen heel veel plezier er mee .

Vriendelijke groeten Richard
  • 4,5 / 5 sterren
    8,8/10

“Het is ff wennen de eerste keer dat je op de rollen fietst.”

Bart Soons |
    Makkelijk monteerbaar, gebruiksvriendelijk, vlotte levering. Eens je de techniek onder de knie hebt, is het een fijne fietservaring.
  • 5 / 5 sterren
    10/10

“Fijn product, zou het zo weer aanschaffen !”

Kees |
    • Minpunt:
      Productiefout... echter Coolblue heeft dit goed opgepakt.
    Product doet simpel weg wat de beschrijving aangeeft en dus wat ik zocht.
  • 5 / 5 sterren
    10/10

“prima product”

Inge Huitema |
    prima product
  • 4 / 5 sterren
    7,6/10

“Doordat hij smal is en makkelijk te verkleinen is hij overal”

Eloy |
    In het begin is het wel wennen en proberen na tijdje gaat het heel gemakkelijk