The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Tacx Trainerband MTB T1395

39,99
Morgen in huis

Ophalen in één van onze 8 Coolblue-winkels?

Ophalen in één van onze 8 Coolblue-winkels?

Deze Tacx trainerband is speciaal ontworpen voor gebruik op een trainer. Door de unieke rubberen samenstelling van de band slijt deze veel minder snel dan een gewone band en hij maakt minder lawaai. Bovendien minimaliseer je de kans op oververhitting en slippen. De stabiele bandenspanning van een trainerband zorgt er voor dat het vermogen correct wordt gemeten door je VR- of ergotrainer. De Tacx Trainerband MTB T1395 is geschikt voor 26 inch MTB velgen.

Beoordeling

Beoordeling per onderdeel

Degelijkheid
Review score 4.35 van de 5 sterren
8,7
Montagegemak
Review score 3.65 van de 5 sterren
7,3
Duurzaamheid
Review score 4.35 van de 5 sterren
8,7

Meest behulpzame reviews

Meest behulpzame reviews

• Review score 4.5 van de 5 sterren
    4.5 / 5 sterren
    9,3/10
"Vervang je slicks door deze trainerband."

Door Ruben op 19 januari 2016

• Pluspunt:
    Slijtvast

Een gewone slick MTB band laat 'vlokken' achter op de Tacx wat op termijn voor problemen aan de motor kan zorgen. Daarom deze band aangekocht. Na installatie van de trainingsband was het 'vlokken' tot mijn verbazing nog steeds het geval, maar gelukkig bleek dit eenmalig. Ook dien je rekening te houden dat deze band een kleinere maat van binnenband vraagt.

• Review score 4 van de 5 sterren
    4 / 5 sterren
    8,0/10
"Het doet wat wordt beloofd bij de productomschrijving"

Door Johan Darras op 26 december 2015

• Pluspunt:
    verminderd het geluid

Ik was op zoek naar een middel om het lawaai tijdens het trainen met mijn Tacx te verminderen. Deze band voldoet aan de verwachtingen. Ik heb ook nog een mat gekocht. De combinatie met de mat verminderd het geluid nog meer.
Wil je kwade buren vermijden wegens lawaaihinder ... dan is dit product zeker de 1e stap die je moet nemen.

• Review score 3.5 van de 5 sterren
    3.5 / 5 sterren
    7,3/10
"fijn product tijdens wintermaanden"

Door anouk ceelen op 18 december 2015

• Pluspunt:
    op je eigen fiets trainen
  • Pluspunt:
    aan het stuur weerstand in te stellen
  • Pluspunt:
    staat erg stabiel in de steun
  • Minpunt:
    geluid is niet geruisloos, moet tv wel iets harder zetten

Al aantal keer op gefietst. Fijn product tijdens wintermaanden. Dvdtje aan en fietsen maar. Heb wel de trainingsband erom heen gezet (niet meegeleverd in dit pakket, apart te bestellen)

Vervang je slicks door deze trainerband.

Review score 4.5 van de 5 sterren
4.5 / 5 sterren
9,3
  • Pluspunt:
    Slijtvast

Een gewone slick MTB band laat 'vlokken' achter op de Tacx wat op termijn voor problemen aan de motor kan zorgen. Daarom deze band aangekocht. Na installatie van de trainingsband was het 'vlokken' tot mijn verbazing nog steeds het geval, maar gelukkig bleek dit eenmalig. Ook dien je rekening te houden dat deze band een kleinere maat van binnenband vraagt.

Ruben | 19 januari 2016

Het doet wat wordt beloofd bij de productomschrijving

Review score 4 van de 5 sterren
4 / 5 sterren
8,0
  • Pluspunt:
    verminderd het geluid

Ik was op zoek naar een middel om het lawaai tijdens het trainen met mijn Tacx te verminderen. Deze band voldoet aan de verwachtingen. Ik heb ook nog een mat gekocht. De combinatie met de mat verminderd het geluid nog meer.
Wil je kwade buren vermijden wegens lawaaihinder ... dan is dit product zeker de 1e stap die je moet nemen.

Johan Darras | 26 december 2015

fijn product tijdens wintermaanden

Review score 3.5 van de 5 sterren
3.5 / 5 sterren
7,3
  • Pluspunt:
  • Pluspunt:
  • Pluspunt:
  • Minpunt:

Al aantal keer op gefietst. Fijn product tijdens wintermaanden. Dvdtje aan en fietsen maar. Heb wel de trainingsband erom heen gezet (niet meegeleverd in dit pakket, apart te bestellen)

anouk ceelen | 18 december 2015

Meest behulpzame reviews

Meest behulpzame reviews

• Review score 4.5 van de 5 sterren
    4.5 / 5 sterren
    9,3/10
"Vervang je slicks door deze trainerband."

Door Ruben op 19 januari 2016

• Pluspunt:
    Slijtvast

• Review score 4 van de 5 sterren
    4 / 5 sterren
    8,0/10
"Het doet wat wordt beloofd bij de productomschrijving"

Door Johan Darras op 26 december 2015

• Pluspunt:
    verminderd het geluid

• Review score 3.5 van de 5 sterren
    3.5 / 5 sterren
    7,3/10
"fijn product tijdens wintermaanden"

Door anouk ceelen op 18 december 2015

• Pluspunt:
  • Pluspunt:
  • Pluspunt:
  • Minpunt:

Vervang je slicks door deze trainerband.

Review score 4.5 van de 5 sterren
4.5 / 5 sterren
9,3
  • Pluspunt:
    Slijtvast

Ruben | 19 januari 2016

Het doet wat wordt beloofd bij de productomschrijving

Review score 4 van de 5 sterren
4 / 5 sterren
8,0
  • Pluspunt:
    verminderd het geluid

Johan Darras | 26 december 2015

fijn product tijdens wintermaanden

Review score 3.5 van de 5 sterren
3.5 / 5 sterren
7,3
  • Pluspunt:
  • Pluspunt:
  • Pluspunt:
  • Minpunt:

anouk ceelen | 18 december 2015

Specificaties

Product

Artikelnummer
159302
Fabrikantcode
THV020764
Merk
Tacx
Garantie
2 jaar
Garantietype