Heb ik een vast of variabel contract?
Dit staat in het contract wat je een paar dagen na je aanmelding van ons kreeg. Zie je geen einddatum? Dan heb je een variabel contract. Zie je wel een einddatum? Dan heb je een vast contract.
Kan ik mijn contract nog annuleren?
Je kunt je energiecontract zonder boete annuleren binnen 14 dagen na ontvangst van de bevestiging. Bel hiervoor naar de klantenservice op nummer 088 888 04 03.
Wat gebeurt er als mijn contract afloopt?
Na de einddatum van je contract blijf je automatisch klant bij ons. Tenzij je hebt aangegeven dat je overstapt naar een andere leverancier natuurlijk. Je krijgt voor het einde van je contract een verlengaanbod van ons. Daarmee zet je opnieuw je tarieven vast voor een bepaalde tijd. Verleng je niet via ons verlengaanbod? Dan zetten we je contract na de einddatum om in een contract voor onbepaalde tijd, tegen de op dat moment geldende tarieven. We laten je dan voor het einde van je contract weten tegen welke tarieven we je contract verlengen. Daarbij heb je bij het variabele contract een opzegtermijn van 30 dagen.
Kom ik zonder energie te zitten als mijn nieuwe contract een paar dagen later start dan mijn huidige contract?
Nee, ook dan heb je gewoon energie. Je betaalt dan tijdelijk het variabele tarief.