Ik zie de wasmachine niet in de HomeWhiz app?

Controleer of je internetverbinding sterk genoeg is bij je wasmachine. Dit doe je makkelijk door te kijken of je smartphone nog wifi-signaal heeft als je naast de wasmachine staat. Heb je geen of een zwak signaal? Bekijk dan het artikel met tips om je wifi-signaal te versterken.

Ik zie de wasmachine niet in Mijn Coolblue?

Ga hier naar Mijn Coolblue. Zie je geen wasmachine op die pagina? Dan heb je de wasmachine waarschijnlijk besteld met een ander Coolblue-account dan dat van je energiecontract. Onze klantenservice helpt je graag verder. Neem contact op via 088 888 04 03 of stuur een e-mail.

Hoe werkt het Gratis Wassen tussen 12.00 en 15.00 uur?

Je hebt een energiecontract bij Coolblue Energie én de juiste Beko wasmachine. Vervolgens heb je toestemming gegeven in de Coolblue App om gratis te wassen. Dat betekent dat je altijd tussen 12.00 en 15.00 € 0,- betaalt aan stroomkosten. En dat terwijl je wast. Zet je bijvoorbeeld je was aan om 13.30 uur en je was duurt 3 uur? Dan is het tot 15.00 uur sowieso € 0,- en voor de overige tijd betaal je dan de uurprijs die op dat moment geldt.

Waarom is de grafiek leeg bij mij?

De grafiek is leeg als je op dit moment geen gratis wasmoment hebt. Zodra je wasmachine op een gratis moment draait, zie je het verbruik in de grafiek verschijnen.

Wat als de uurprijs tussen 12.00 en 15.00 uur negatief is?

Als de uurprijs lager is dan € 0,- dan geldt die uurprijs natuurlijk. Dan is het niet alleen gratis, maar verdien je zelfs een kleinigheidje door de was te doen.