Dit toestel gekocht om de grootte van het scherm, en de passende prijs ivm een showmodel van Coolblue.
Ik gebruik het toestel thuis en onderweg voor het werk.
3G internet uitgeschakeld, en alleen op internet met Wifi (gratis! mits beschikbaar)
Op het toestel zit het besturingssysteem van Andoid (versie 2.3)
Met de app Google Play zijn er dan een een groot aantal andere apps te downloaden, veelal gratis.
Een nadeel van het toestel is dat er maar zo'n 150mb voor apps beschikbaar is.
Hierdoor kan je maar een zeer beperkt aantal apps op je telefoon zetten.
ik heb er zelf 9 bij opgezet, en het toestel zit al vol.
Voor mij, en velen met mij, zal dit toch geen belemmering zijn.
Het toestel heeft een groot 4 inch scherm wat ik ideaal vind voor youtube, email en internet.
Ook het toetsenbord geeft in de horizontale stand een groot toetsenbord, wat prettig typen is.
Ondanks de grootte van het toestel past deze prima in de broekzak.
De kijkhoek van het toestel is prima, geen probleem om een filmpje met 2 personen te bekijken.
de bezuizing is van plastic, maar voelt zeer stevig aan.
Ik heb de zwarte variant. De kleur van de rand lijkt wat blauw.
De accuduur is uitstekend, mits je wifi, gps en bluetooth uitzet wanneer je deze toch niet gebruikt.
Laat je alles aan staan, zal de accuduur dramatisch achteruit gaan.
De ingebouwde camera op de achterkant van het toestel geeft prima foto's voor op de telefoon zelf.
Verwacht echter geen fotocamera-kwaliteit.
Eindconclusie: Voor deze prijs vind je geen beter toestel!
wie gaat er nou honderden euro's meer betalen terwijl je met dit toestel ook
alles kan wat ik er van verlang? Bellen, Smssen, Internet, Email, Whatsapp, Youtube, Facebook, Buienradar, enz.