Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Messcherpe dealsZakelijkWinkelsKlantenservice
Terug naar de klantenservice

Winkels

Snel zelf regelen

Maak een afspraak voor advies

Je hoeft niet te wachten en bent meteen aan de beurt.

Vind jouw dichtstbijzijnde winkel en openingstijden

Kom langs voor advies, het bekijken van producten, retouren of reparaties.

Meer over winkels

Veelgestelde vragen

Kan ik contact opnemen met de winkels?

Nee, je kan helaas niet bellen of mailen met de winkels. Kan je tussen de veelgestelde vragen geen antwoord vinden op je vraag? Onze helden bij de klantenservice weten gelukkig ook álles over de winkels. Ze zitten elke dag tot 23.59 uur klaar voor al je vragen. Je bent natuurlijk ook altijd welkom in één van onze winkels.

Heeft dit je geholpen?

Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?

Ja, je kunt een product online reserveren door tijdens het bestellen te kiezen voor ophalen in de winkel.

  • Is het product op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kan je het vandaag nog komen ophalen.
  • Is het product nog niet op voorraad in de winkel? Dan kan je het reserveren om de volgende dag op te halen.
  • Je betaalt je bestelling vooraf of bij het ophalen in de winkel.

Heeft dit je geholpen?

Kan ik contant betalen?

Ja, in onze winkels kan je contant betalen tot een bedrag van € 2.999. Reserveer een product online en kies voor ‘betalen in de winkel’ of kom langs om je bestelling te plaatsen.

Heeft dit je geholpen?

Kan ik mijn product ruilen in de winkel?

Ja, dat kan. Neem je product mee naar één van onze winkels. Weet je nog niet voor welk product je het wil ruilen? Onze specialisten helpen je met plezier een product te vinden dat beter bij je past. Je hoeft je product niet aan te melden via de website, maar het is wel goed om je ordernummer bij de hand te hebben.

Weet je al voor welk product je het wilt omruilen?

  1. Bestel je nieuwe product om 'm te reserveren.
  2. Geef tijdens het afronden van je bestelling aan dat je jouw product op wilt halen in de winkel. Je hoeft dan nog niet te betalen.
  3. In de meeste gevallen kun je je nieuwe product dezelfde of de volgende dag al ophalen. We laten je dan wat weten zodra het product voor je klaarligt.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een goedkoper product? Dan storten we het overige bedrag terug op je rekening. Contant geld terugkrijgen is alleen mogelijk als je het product contant hebt betaald. We betalen een bedrag tot €50 contant terug.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een duurder product? Dan kan je het overige bedrag bijbetalen.

Heeft dit je geholpen?

Kan ik mijn product in de winkel retourneren?

Ja, als je jouw retour eerst online aanmeldt, kun je 'm in één van onze winkels afgeven.

Voordelen van retourneren in de winkel:

  • We helpen je met het vinden van een vervangend product. Vaak hebben we 'm meteen op voorraad.
  • Als we je product moeten opsturen voor reparatie, gaat dat sneller via onze winkel dan via een pakketpunt.

Heeft dit je geholpen?


alles voor een glimlach

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Product specialist bij Coolblue

Heb je een vraag?

Vind je antwoord snel en makkelijk op onze klantenservice pagina.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Ontvang de beste aanbiedingen en persoonlijk advies.

Betalen met iDeal
Betalen met MasterCard en Visa via ClickToPay
Betalen met ApplePay
Thuiswinkel waarborg
Thuiswinkel waarborg zakelijk
Verzending en bezorging met PostNL
Beste webwinkel 2022

  • Algemene voorwaarden
  • Privacy
  • Cookies
  • English (EN)
© 1999 - 2025 - Coolblue B.V.