The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Geschreven door Coolblue Zakelijk

Coolblue Zakelijk

Ben jij een zakelijke klant? Dan bieden we je graag extra services aan. Zo kun jij je bestellingen op meerdere manieren doen: via de website, via een offerte, via inkooporders en offline én online op rekening. Ook adviseren we je over producten en diensten, speciaal voor zakelijk gebruik.

Zakelijk account

  • Beheer al je bestellingen en retouren op één plek
  • Bestel sneller met je bewaarde adresgegevens
  • Download gemakkelijk je facturen

Veelgestelde vragen

Als zakelijke klant kan je bij ons bestellingen op rekening plaatsen en achteraf betalen. Hiervoor moet je wel minimaal 1 jaar ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel. Neem contact op met Coolblue Zakelijk om een kredietaanvraag te doen.

Neem contact met ons op voor een offerte op maat. Wij sturen je dan zo snel mogelijk een offerte op maat.

Stuur een e-mail naar zakelijk@coolblue.nl en vermeld hierin je ordernummer en wat je in je factuur wilt wijzigen. Dit kan tot 30 dagen na de datum die op je factuur staat. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox. Hierdoor komt je huidige factuur te vervallen.

Volg je verzending met de Track & Trace code uit je verzendbevestiging mail. Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je Track & Trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.

Je kunt binnen 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis terug te sturen. Je hebt 2 opties: 1) je product gratis ruilen voor een ander product 2) je product gratis retourneren en je geld terug laten storten. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Je kunt je keuze aangeven in het online retourformulier. Na 30 dagen repareren wij je product en gelden de bovenstaande opties niet meer.
Vragen Oplossingen
Vragen Oplossingen

Thuiswerkwinkel en cadeaubonnen

Nieuw: de Coolblue ThuiswerkWinkel

Thuiswerken gaat de aankomende jaren steeds belangrijker worden. Daar wil je als werkgever graag jouw medewerkers in ondersteunen. Zo is het belangrijk om een goed bureau, ergonomische stoel, monitor en accessoires zoals muizen en laptopstandaarden aan te bieden. Geef je medewerkers daarom toegang tot de Coolblue Thuiswerkwinkel.

Cadeaubonnen

Wil je jouw medewerkers in het zonnetje zetten? Met een Coolblue-cadeaubon kunnen ze uit duizenden producten hun favoriete cadeau uitkiezen. Wil je onze cadeaubonnen inzetten voor een actie of campagne? Ook dan helpen we je met plezier verder.

Contact

Neem meteen contact op met jouw accountmanager om kennis te maken of voor persoonlijk advies. We zijn open van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur.

  • Bel ons op 010 79 88 969

  • Mail ons via zakelijk@coolblue.nl

Bel je buiten onze openingstijden? Dan kun je tot 23.59 uur bij onze klantenservice terecht.

Coolblue Zakelijk
Artikel van:
Coolblue Zakelijk Hard voor de zaak


© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 22.270 beoordelingen