Hoe upgrade je de garantie van je zakelijke laptop?
Verschillende garantievormen
Bij de aanschaf van een zakelijke laptop, zijn er drie garantievormen mogelijk: on-site , pick-up and return en carry-in garantie. Hieronder leggen wij je uit wat de verschillen tussen deze garantievormen zijn.
Volgende werkdag on-site garantie
Dit is de garantie die wij aanraden als je een laptop zakelijk gebruikt. Gaat je laptop stuk? Dan komt er de volgende werkdag een specialist bij je langs op kantoor of bij je thuis om het probleem te verhelpen. Of om een vervangende laptop te brengen, als reparatie ter plaatse geen optie is.
Reparatie de volgende werkdag
Pick-up and return garantie
Met deze garantie ga je niet zelf naar het postkantoor moet om je kapotte laptop te verzenden. Een koerier komt op afspraak langs en haalt je notebook op. En brengt hem ook weer terug zodra hij is gerepareerd.
Reparatietijd gemiddeld 3 tot 7 werkdagen
Carry-in garantie
Dit is de standaardgarantie. 'Carry-in' betekent letterlijk 'Draag binnen'. Oftewel: is je laptop kapot, dan moet je er zelf voor zorgen dat hij terecht komt bij degene die de problemen gaat verhelpen. Je verstuurd de laptop zelf via de post naar de fabrikant.
Reparatietijd gemiddeld 10 werkdagen
Andere fabrikanten
Wij bieden niet alleen garantie uitbreidingen aan voor zakelijke HP laptops, maar ook voor producten van andere fabrikanten zoals zakelijke Lenovo laptops. Wil je meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact op met Coolblue Zakelijk.
Bestellen
Wil je persoonlijk advies? Neem dan contact op met jouw accountmanager over de mogelijkheden om je garantie uit te breiden. We zijn open van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur.
- Bel ons op 010 7988969
- Mail ons via zakelijk@coolblue.nl
Bel je buiten onze openingstijden? Dan kun je tot 23.59 uur bij onze klantenservice terecht.