Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Messcherpe dealsZakelijkWinkelsKlantenservice
Terug naar de klantenservice

Bezorgen en installeren

Snel zelf regelen

Volg de status van je bestelling

Zo weet je precies wanneer je je bestelling in huis hebt.

Meer over bezorgen en installeren

Veelgestelde vragen

Kan ik een tijdvak kiezen voor de bezorging van mijn product?

Voor kleine producten kies je voor standaard bezorging of avondbezorging. Standaardbezorging is tussen 08.00 en 22.00 uur (tussen 10.00 en 20.00 uur op zondag) en avondbezorging is tussen 17.30 en 22.00 uur.

Voor grote producten die CoolblueBezorgt levert, kies je tegen betaling een tijdvak van 4 uur. Afhankelijk van de gekozen dag en het tijdvak betaal je extra kosten. Je kiest het tijdvak tijdens het plaatsen van je bestelling. Je kan kiezen voor een ochtend-, middag* of avond tijdvak.

Heeft dit je geholpen?

Hoe recycle ik mijn oude apparaat?

Wij regelen de recycling van jouw oude apparaat als je het bij ons inlevert. Je kan je product op verschillende manier bij ons inleveren:

  1. Je stuurt het op via een PostNL-punt of geeft het mee aan de PostNL-bezorger. Verpak het product in een doos met verzendlabel. Hier lees je hoe je dit doet.
  2. Je geeft je oude apparaat mee aan de Coolblue-bezorger als we een nieuw product bij jou leveren. Het is belangrijk dat het oude apparaat een vergelijkbaar formaat heeft en klaarstaat bij de voordeur. 
  3. Kom langs in één van onze winkels en lever je oude product in.

Natuurlijk kan je jouw oude elektronica ook binnenbrengen bij het containerpark in je buurt.

Heeft dit je geholpen?

Wat kan ik verwachten als jullie mijn product plaatsen en aansluiten?
  • We zetten je product waterpas op de door jou gewenste plek.
  • We sluiten je product aan.
  • We nemen het verpakkingsmateriaal weer mee.
  • We nemen je oude apparaat mee vanaf de plek waar jij 'm gebruikte.
  • We gaan niet weg tot alles werkt. Beloofd.

Heeft dit je geholpen?

Is mijn bezorging gratis?

Wanneer je bij het bestellen voor een hele dag kiest, is de bezorging gratis. Kies je een dagdeel, dan betaal je extra voor de bezorging van je bestelling.

Heeft dit je geholpen?

Nemen jullie mijn oude product gratis mee?

Ja, onze bezorger neemt een apparaat van vergelijkbaar formaat mee. Bereid zelf een aantal dingen voor:

  • Maak je apparaat leeg, schoon en droog.
  • Gaat het om een wasmachine of droger? Ontkoppel dan de slangen. Bekijk hiervoor de instructievideo.
  • Zet ’m klaar bij je voordeur. Als je hebt gekozen voor het plaatsen en aansluiten van je product, dan nemen we je oude product mee vanaf de plek waar jij 'm gebruikte.

Tijdens de bezorging geef je jouw oude product gratis mee. Als het apparaat nog niet klaarstaat, dan kunnen we voor € 50,* terugkomen op een andere dag.  

PostNL neemt je kleine keukenapparatuur mee als het klaarstaat bij de voordeur. Verpak het product in een doos met verzendlabel. Hier lees je hoe je dit doet.

Heeft dit je geholpen?

Tot waar in huis bezorgen jullie wasmachines of andere grote producten?

We tillen je product tot net voorbij de voordeur. Woon je in een appartement? Dan tillen we je apparaat via de trap naar de 4e verdieping. Met de lift is geen verdieping ons te hoog. Controleer of onze bezorger met het apparaat door alle deurposten, gangen en eventueel door het trapgat past.
 

Bezorging met extra (installatie)service
Kies je voor één van onze services? Dan tillen we je product naar elke gewenste plek in huis en sluiten 'm daar voor je aan. Als de service beschikbaar is, voeg je deze toe aan je bestelling op de pagina van je gekozen product.  

Zware producten zoals een Amerikaanse koelkast bezorgen we alleen op de begane grond.

Heeft dit je geholpen?

Welke extra services bieden jullie bij de bezorging van witgoed of keukenapparatuur?

We bieden verschillende extra services aan bij de bezorging. Deze bekijk en kies je op de pagina van het door jou gekozen product. De kosten van een extra service vind je ook terug op die pagina. 

Aansluitservice voor wasmachines en drogers

  • We zetten je wasmachine, droger of was-droogcombinatie neer waar jij dat wil en sluiten hem meteen voor je aan. Ook als je een trekschakelaar hebt.
  • Je oude apparaat nemen we gratis voor je mee vanaf de plek waar je ‘m gebruikte. Koppel ‘m wel alvast los en maak ‘m schoon. In deze video zie je hoe je dat doet.
  • Als je een wasmachine én droger hebt, plaatsen we deze met behulp van een tussenstuk bovenop elkaar.
  • Op sommige producten bieden we een extra service aan, waarbij we de standaard draairichting van de deur voor je omdraaien 

Inbouwservice voor keukenapparatuur

  • We zetten je product op de gewenste plek in huis neer, zetten hem waterpas en sluiten hem aan.
  • We bouwen je product in en monteren het frontpaneel voor bijvoorbeeld je koelkast of vaatwasser.
  • Je oude product bouwen we gratis voor je uit en nemen we voor je mee.
  • Op sommige producten bieden we een extra service aan, waarbij we de standaard draairichting van de deur voor je omdraaien 

Drempellevering
Wanneer je geen service kiest, krijg je drempellevering. We zetten het apparaat dan tot net over de drempel van je woning neer. Woon je in een appartmentencomplex en heb je geen lift? Dan bezorgen we tot en met de 4e verdieping. Amerikaanse koelkasten kunnen we door hun omvang en gewicht geen treden op tillen. We nemen je oude apparaat gratis voor je mee als 'ie leeg en schoon klaarstaat bij de voordeur. 

Bezorging op de Waddeneilanden
Op de Waddeneilanden kun je helaas geen gebruikmaken van onze extra services. Daar bezorgt onze bezorgpartner je bestelling.

Heeft dit je geholpen?

Kan ik mijn pakketje ook ophalen bij een PostNL-punt?

Ja, voor kleine producten kies je tijdens het bestellen voor een PostNL-punt bij jou in de buurt. Zodra je bestelling klaarligt, krijg je van PostNL bericht dat je ‘m kan ophalen. Je pakketje blijft 7 dagen liggen bij het PostNL-punt.

Heeft dit je geholpen?

Hoe heb ik mijn pakketje het snelst in huis?

Je hebt je bestelling het snelst in handen als je 'm ophaalt in de winkel. Op de productpagina vind je in welke winkels een product op voorraad is. Klik op de knop 'Ophalen in de winkel' en haal 'm vandaag nog op.

Heeft dit je geholpen?


alles voor een glimlach

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Product specialist bij Coolblue

Heb je een vraag?

Vind je antwoord snel en makkelijk op onze klantenservice pagina.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Ontvang de beste aanbiedingen en persoonlijk advies.

Betalen met iDeal
Betalen met MasterCard en Visa via ClickToPay
Betalen met ApplePay
Thuiswinkel waarborg
Thuiswinkel waarborg zakelijk
Verzending en bezorging met PostNL
Beste webwinkel 2022

  • Algemene voorwaarden
  • Privacy
  • Cookies
  • English (EN)
© 1999 - 2025 - Coolblue B.V.