The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue
Klantenservice

Bezorging en installatie van witgoed en keukenapparatuur

  • Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met daarin een Track & Trace waarin je jouw bestelling kunt volgen. Hou deze altijd in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.
  • In de nacht vóór de bezorging ontvang je uiterlijk om 05.00 uur per e-mail een tijdvak van 1 uur. We doen ons uiterste best om je product binnen dat tijdvak te bezorgen.
  • Als onze eigen bezorgdienst bij je langskomt, bellen de bezorgers je een kwartier voor aankomst.

Heb je één van deze mails niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice:

Bij elk product kan je zelf de gewenste bezorgdag kiezen tijdens het plaatsen van je bestelling. We bezorgen elke dag, ook op zondag.

Voor de meeste producten die onze eigen bezorgdienst bezorgt, kan je ook een tijdvak kiezen dat jou het beste uitkomt. Je hebt de volgende opties:

  • Ochtend: bezorging tussen 07.30 uur en 12.00 uur (tussen 09.00 en 13.00 uur op zondag)
  • Middag: bezorging tussen 12.00 uur en 17.00 uur (tussen 13.00 en 18.00 uur op zondag)
  • Avond: bezorging tussen 17.00 uur en 22.00 uur (deze optie is er niet op zondag) Aan deze tijdvakken zijn kosten verbonden die variëren van € 9,- tot € 39,-, afhankelijk van de gekozen bezorgdag en het gekozen bezorgmoment. Je kan natuurlijk ook kiezen voor gratis bezorging:
  • Hele dag: bezorging tussen 07.30 uur en 22.00 uur (tussen 09.00 en 18.00 uur op zondag) Je kiest een tijdvak tijdens het plaatsen van je bestelling, in de stap na je winkelmandje. Zodra je bezorging is ingepland, kan je het tijdvak niet meer wijzigen.

Voor kleinere pakketjes die PostNL bezorgt, kan je kiezen voor standaard bezorging tussen 08.00 en 22.00 uur (tussen 11.00 en 19.00 uur op zondag), of avondbezorging tussen 18.00 en 22.00 uur (€ 0,99).

Bezorging van product zonder extra services Wil je dat we een oud apparaat meenemen? Zet deze dan alvast klaar bij je voordeur en lees alvast onze doe-het-zelf tips voor het plaatsen en aansluiten van je product.

Bezorging van product met extra aansluitservice Bereid je voor op een veilige bezorging van jouw product door je aan de volgende spelregels te houden.

  • Zet alle deuren die de bezorgers door moeten alvast open en haal obstakels uit de weg.
  • Desinfecteer plekken die de bezorgers moeten aanraken. Denk aan je trapleuning en de plaats waar je product komt te staan. Als we een product komen inbouwen, vragen we je ook de frontpaneel hendels en de plint te desinfecteren.
  • Heb je een oud product dat we weer voor je meenemen? Koppel 'm dan alvast los en desinfecteer hem ook even.

Extra veiligheidsmaatregelen tijdens de bezorging

  • Houd 1,5 meter afstand van onze bezorgers. Niet zo gezellig, wel zo veilig.
  • Zorg dat er altijd maximaal 2 personen in dezelfde ruimte zijn. Zijn onze bezorgers bijvoorbeeld bezig met de installatie op zolder? Dan vragen we jou uit die ruimte te blijven.

Visueel ingesteld? We leggen de spelregels ook in deze video uit.

We kunnen niet zelf bezorgen op de Waddeneilanden, dus we werken samen met eilandvervoerders. Bezorging gaat daarom net anders dan wat standaard op onze website staat.

Bezorgdag kiezen
Tijdens het plaatsen van je bestelling kies je een bezorgdag. Dit is de dag waarop we je bestelling overdragen aan de eilandvervoerder. Die vervoerder neemt vervolgens binnen 2 werkdagen contact met je op om een bezorgafspraak te maken.

Installatieservices
Eilandvervoerders bieden geen installatieservice aan. Daarom is het niet mogelijk om onze installatieservices te ontvangen als je op een Waddeneiland woont. Had je al een service besteld en betaald? Neem contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij dat je je geld terugkrijgt.

Oud product meegeven
Het meegeven van je oude product - bijvoorbeeld je oude wasmachine - om deze te recyclen kan niet bij de eilandvervoerders.

Ja, maar alleen als het apparaat van vergelijkbaar formaat is. Je hoeft het product niet vooraf aan te melden. Doe voordat de bezorgers er zijn het volgende:

Wasmachines en wasdrogers zonder aansluitservice

  • Koppel je apparaat los van de aan- en afvoer. We hebben hier een instructievideo voor.
  • Maak het apparaat leeg en droog.
  • Zet je product alvast klaar bij je voordeur zodat onze bezorgers hem meteen mee kunnen nemen.

Wasmachines en wasdrogers met extra aansluitservice

  • Wij nemen het oude product mee vanaf de plek waar hij in huis staat.
  • Koppel je apparaat los van de aan- en afvoer. We hebben hier een instructievideo voor.
  • Maak het apparaat leeg en droog.
  • Verplaats andere spullen zodat je product vrij staat van andere apparaten.
  • Zorg ervoor dat het apparaat vrij staat van andere apparaten en niet aangesloten is op een trekschakelaar.

Vaatwassers, koelkasten en vriezers zonder aansluitservice

  • Maak je apparaat leeg en schoon.
  • Zet hem klaar bij je voordeur, zodat onze bezorgers hem meteen kunnen meenemen.

Ovens en magnetrons zonder aansluitservice

  • Maak je apparaat leeg en schoon.
  • Vrijstaande ovens en magnetrons zonder aansluitservice worden door PostNL bezorgd. Zij kunnen je oude product ook meenemen, als je het in een doos stopt en er een verzendlabel opplakt. Op deze pagina lees je hoe je dit stap voor stap voorbereidt.

Pakketten via Postnl Kleine pakketten worden door PostNL bezorgd. We leggen op deze pagina uit wat je precies moet doen om dan je oude apparaat mee te geven.

Dat verschilt per product. Je kunt de extra services selecteren op de pagina van het door jou gekozen product. Op momenten dat het erg druk is, zijn helaas niet altijd alle installatieservices beschikbaar.

Houd voor jouw veiligheid en die van onze installateurs 1,5 meter afstand tijdens de bezorging en het inbouwen van je nieuwe product. Bekijk hier hoe wij samen zorgen dat de bezorging veilig verloopt.

Wasmachines en wasdrogers

  • We zetten je wasmachine, droger of was-droogcombinatie op de gewenste plek neer en sluiten hem ook meteen voor je aan. vanaf € 19,95

  • Als je een wasmachine én droger hebt, plaatsen we deze met behulp van een tussenstuk bovenop elkaar. € 69,95

  • Als je een trekschakelaar en wateraansluitpunt hebt, sluiten we je product er voor je op aan en koppelen we de oude voor je los. € 49,95

  • Op sommige producten draaien we ook de standaard draairichting van de deur voor je om.
    € 34,95

  • Je oude apparaat nemen we voor je mee. We vragen je wel hem alvast los te koppelen en schoon te maken. In deze video zie je hoe je dat doet. Heb je de extra aansluitservice besteld, dan nemen we het oude apparaat mee vanaf de plek waar jij 'm gebruikte. Heb je deze service niet besteld, dan nemen we je oude product mee als hij klaar staat bij je voordeur. Gratis

Vaatwassers, koelkasten en vriezers

  • We zetten je product op de gewenste plek in huis neer, zetten hem waterpas en sluiten hem aan. € gratis tot € 29,95

  • We bouwen je 1-deurs koelkast voor je in en bouwen je oude product voor je uit. 99,-

  • We bouwen je koel-vries combinatie voor je in en bouwen je oude product voor je uit. 99,-

  • Inbouwvaatwassers bouwen we voor je in. We vragen je zelf te zorgen dat daar plek voor is. Onze monteur haalt je keukenkastjes niet voor je leeg en past de opstelling van je keuken niet aan. Daarnaast is het belangrijk dat de monteur het apparaat direct kan aansluiten op bestaande gas-, elektra- en/of wateraansluitpunten. We trekken geen elektriciteitskabels of leidingen door. Als dit nog moet gebeuren, raden we je aan contact op te nemen met een elektricien of loodgieter. € 99,-

  • Amerikaanse koelkasten zetten we op de juiste plek en sluiten we, indien mogelijk, aan op een waterdispenser. We stellen de deuren af en nemen je oude koelkast weer mee vanaf de plek waar jij hem gebruikte. € 39,95 tot € 69,96

  • Je oude product nemen we voor je mee als je hem hebt leeggehaald en schoongemaakt. Als je voor de inbouwservice hebt gekozen, bouwen we het oude product ook voor je uit. Als je dit niet hebt gedaan, vragen we je hem zelf uit te bouwen zodat we hem kunnen meenemen. Gratis

Op de Waddeneilanden kun je helaas geen gebruik maken van onze extra services, omdat onze bezorgpartner jouw product bezorgt.

Standaard bezorging Standaard bezorgen wij producten tot aan de drempel die toegang geeft tot je woning. Dit kan ook je achterdeur zijn, als die via je tuin te bereiken is. In een appartementencomplex bedoelen we daarmee jouw eigen voordeur. Is die niet op de begane grond? Dan bezorgen we met de trap tot en met de vierde verdieping. Met de lift is geen verdieping ons te hoog. We nemen je oude product graag voor je mee, als die klaar staat bij de drempel.

Bezorging met extra installatieservice Voor een aantal witgoedproducten en keukenapparatuur bieden wij extra installatieservices aan. Bijvoorbeeld een aansluitservice voor wasmachines en wasdrogers en een inbouwservice voor inbouwvaatwassers en -koelkasten. We tillen je product dan naar de gewenste plek in huis (ook naar je zolder) en sluiten 'm daar voor je aan. Je oude product nemen we dan vanaf die plek mee. Je voegt deze services toe aan je bestelling op de pagina van het door jou gekozen product, als deze service voor dat product wordt aangeboden. Op momenten dat het erg druk is, zijn helaas niet altijd alle installatieservices beschikbaar.

Ja. Je kunt de extra services selecteren op de pagina van het door jou gekozen product.

Op dit moment bieden we de volgende inbouwservices aan:

Vaatwassers € 99,-

1-deurs koelkasten € 99,-

koel-vriescombinaties € 99

Help ons jouw product snel in te bouwen met een goede voorbereiding:

  • We vragen je zelf te zorgen voor genoeg ruimte. Onze monteur haalt je keukenkastjes niet voor je leeg en past de opstelling van je keuken niet aan.

  • Het is belangrijk dat de monteur het apparaat direct kan aansluiten op bestaande gas-, elektra- en/of wateraansluitpunten. We trekken geen elektriciteitskabels of leidingen door. Als dit nog moet gebeuren, raden we je aan contact op te nemen met een elektricien of loodgieter.

  • We nemen je oude inbouwproduct gratis voor je mee als je hem hebt leeggehaald en schoongemaakt. Als je voor de inbouwservice hebt gekozen, bouwen we het oude product ook voor je uit. Heb je dit niet gedaan, dan vragen we je hem zelf uit te bouwen zodat we hem kunnen meenemen.

Op de Waddeneilanden kun je helaas geen gebruik maken van onze inbouwservice, omdat onze bezorgpartner jouw product bezorgt.



© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten:
Kiyoh 9,2 / 10 - 19.220 beoordelingen