The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Bezorging van witgoed en keukenapparatuur

Terug naar de klantenservice

Standaard bezorgen wij producten tot aan de drempel die toegang geeft tot je woning. Is dat niet op de begane grond? Als je geen lift hebt, bezorgen we met de trap tot en met de vierde verdieping. Met de lift komen we tot elke verdieping.

We begrijpen dat het voor bepaalde producten, zoals een wasmachine, niet handig is als ze op je drempel blijven staan. Daarom zetten we deze producten op de gewenste plek neer en sluiten we ze voor je aan, ook als dit op zolder is.

Op de pagina van je gekozen product staat welke bezorgservice we bieden. Staat het niet specifiek benoemd? Dan geldt de standaard bezorging tot je drempel.


Welke extra services we bieden, verschilt per product. Je kunt deze services selecteren op de pagina van het door jou gekozen product. Ook in het winkelmandje kun je nog services toevoegen en verwijderen. Wegens drukte kan het helaas zo zijn dat we niet elke service op elk moment aanbieden. We zijn hard aan het werk om altijd een complete service te kunnen bieden.

Wasmachines en wasdrogers

  • We zetten je product op de gewenste plek neer en sluiten hem voor je aan. Gratis
  • Als je een wasmachine én droger hebt, plaatsen we deze met behulp van een tussenstuk bovenop elkaar. € 64,99
  • Als je een trekschakelaar en wateraansluitpunt hebt, sluiten we je product er voor je op aan. € 54,99
  • Je oude apparaat nemen we gratis voor je mee. We vragen je wel hem alvast los te koppelen en schoon te maken. In deze video zie je hoe je dat doet. Gratis

Vaatwassers, koelkasten en vriezers

  • Inbouwvaatwassers, -koelkasten en -vriezers bouwen we voor je in. We vragen je zelf te zorgen dat daar plek voor is. Onze monteur haalt je keukenkastjes niet voor je leeg en past de opstelling van je keuken niet aan. Daarnaast is het belangrijk dat de monteur het apparaat direct kan aansluiten op bestaande gas-, elektra- en/of wateraansluitpunten. We trekken geen elektriciteitskabels of leidingen door. Als dit nog moet gebeuren, raden we je aan contact op te nemen met een elektricien of loodgieter. € 99,99
  • We draaien de deur van je koelkast of vriezer voor je om als dit beter uitkomt in jouw huis. € 49,99
  • Je oude product nemen we gratis voor je mee als je hem hebt leeggehaald en schoongemaakt. Als je voor de inbouwservice hebt gekozen, bouwen we het oude product ook voor je uit. Als je dit niet hebt gedaan, vragen we je hem zelf uit te bouwen zodat we hem kunnen meenemen. Gratis

Ovens en magnetrons

  • Je nieuwe oven of magnetron bouwen we voor je in in je keuken. € 59,99
  • Je oude product nemen we gratis voor je mee. Als je voor de inbouwservice hebt gekozen, bouwen we het oude product ook voor je uit. Als je dit niet hebt gedaan, vragen we je hem zelf uit te bouwen zodat we hem kunnen meenemen. Gratis

Fornuizen en kookplaten

  • We sluiten fornuizen en kookplaten voor je aan op een gasslang. We bouwen het product niet voor je in het aanrechtblad in. € 54,99

Op de Waddeneilanden kun je helaas geen gebruik maken van onze extra services, omdat onze bezorgpartner jouw product bezorgt.


Een aantal producten bouwen we met plezier voor je in tijdens de bezorging. Je kunt deze service selecteren op de pagina van het door jou gekozen product. Ook in het winkelmandje kun je de service toevoegen en verwijderen. Wegens drukte kan het helaas zo zijn dat je de inbouwservice niet kunt selecteren. We zijn hard aan het werk om altijd een complete service te kunnen bieden.

  • Inbouwvaatwassers, -koelkasten en -vriezers € 99,99
  • Inbouwovens en -magnetrons € 59,99
  • We vragen je zelf te zorgen voor genoeg ruimte. Onze monteur haalt je keukenkastjes niet voor je leeg en past de opstelling van je keuken niet aan. Daarnaast is het belangrijk dat de monteur het apparaat direct kan aansluiten op bestaande gas-, elektra- en/of wateraansluitpunten. We trekken geen elektriciteitskabels of leidingen door. Als dit nog moet gebeuren, raden we je aan contact op te nemen met een elektricien of loodgieter.
  • We nemen je oude inbouwproduct gratis voor je mee als je hem hebt leeggehaald en schoongemaakt. Als je voor de inbouwservice hebt gekozen, bouwen we het oude product ook voor je uit. Heb je dit niet gedaan, dan vragen we je hem zelf uit te bouwen zodat we hem kunnen meenemen.

Op de Waddeneilanden kun je helaas geen gebruik maken van onze inbouwservice, omdat onze bezorgpartner jouw product bezorgt.


Een apparaat van vergelijkbaar formaat als je nieuwe product nemen we gratis voor je mee. Je hoeft het product niet vooraf aan te melden. Wel kun je het de bezorgers makkelijker maken door al het een en ander voor te bereiden, afhankelijk van welk product je mee wil geven.

Wasmachines en wasdrogers

  • Koppel je apparaat los van de aan- en afvoer.
  • Maak het apparaat leeg en droog.
  • Zorg ervoor dat het apparaat vrij staat van andere apparaten en niet aangesloten is op een trekschakelaar. Voor wasmachines hebben we hier een instructievideo voor.

Vaatwassers, koelkasten, vriezers, ovens en magnetrons

  • Maak je apparaat leeg en schoon.
  • Gaat het om een inbouwproduct? Als je voor de inbouwservice hebt gekozen, bouwen we het oude product ook voor je uit. Als je dit niet hebt gedaan, vragen we je hem zelf uit te bouwen zodat we hem kunnen meenemen.

Wordt je apparaat niet door ons, maar door PostNL bezorgd? Maak een verzendlabel aan, print ‘m uit en plak ‘m op de verpakking.


  • Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met daarin een Track & Trace waarin je jouw bestelling kunt volgen. Hou deze altijd in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.
  • In de nacht voor de bezorging ontvang je uiterlijk om 05.00 uur per e-mail een tijdvak van 1 uur. We doen ons uiterste best om je product binnen dat tijdvak te bezorgen.
  • Als onze eigen bezorgdienst bij je langskomt, bellen de bezorgers je een kwartier voor aankomst.

Heb je een mail niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice:


Om te zorgen dat de bezorging zo soepel mogelijk verloopt, kun je zelf het volgende voorbereiden:

  • Zorg ervoor dat de plek voor je nieuwe aanwinst goed bereikbaar is via de trap (geen vlizotrap) of lift.
  • Als je gebruik wilt maken van een verhuislift, dan moet je die zelf regelen.
  • Soms is er een extra kabel of ander accessoire nodig voor de installatie. Als dit zo is, staat dit altijd op de pagina van het door jou gekozen product. Je moet er zelf voor zorgen dat dit accessoire aanwezig is.

Hou rekening met de volgende uitzonderingen:

  • Op de Waddeneilanden bezorgt een lokale vervoerder je bestelling. Zij kunnen je product niet plaatsen of aansluiten en leveren je product tot de drempel.
  • Amerikaanse koelkasten kunnen we geen treden op tillen. Dus ook niet op een trap voor de deur of een opstapje in huis.
  • Je nieuwe apparaat kan van binnen vochtig zijn, omdat sommige apparaten bij de fabrikant op waterdichtheid worden getest.

Voor de meeste producten die onze eigen bezorgdienst bezorgt, kun je het bezorgmoment kiezen dat jou het beste uitkomt. Je hebt de volgende opties:

  • Ochtend: bezorging tussen 07.30 uur en 12.00 uur (09.00 - 13.00 uur op zondag)
  • Middag: bezorging tussen 12.00 uur en 17.00 uur (13.00 - 18.00 uur op zondag)
  • Avond: bezorging tussen 17.00 uur en 22.00 uur (niet op zondag)

Aan deze bezorgmomenten zijn kosten verbonden. Die kosten variëren van € 9,- tot € 39,- afhankelijk van de gekozen bezorgdag en het gekozen bezorgmoment. Je kunt ook kiezen voor gratis bezorging gedurende de hele dag. We komen dan tussen 07.30 uur en 22.00 uur (09.00 - 18.00 uur op zondag) op de door jou gekozen dag. In je winkelmandje staat of je een bezorgmoment kunt kiezen voor jouw product.

Voor kleinere pakketjes die een van onze bezorgpartners bezorgt, gelden andere tijden en tarieven. Deze vind je hier.



© 1999 - 2019 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,4 / 10 - 15.478 beoordelingen