Mijn kleindochtertje werd één jaar. In gedachten had ik een poppenhuis en ik vond het bij Coolblue. Op de doos was het zo aantrekkelijk afgebeeld dat ik er enthousiast van werd maar tot
mijn teleurstelling stond er op de doos 2-5 jaar. Ik ging dus maar verder zoeken maar kwam toch weer terug bij dat poppenhuis en ik bekeek het nog eens goed en kwam bij mezelf tot de conclusie
dat het eigenlijk best kon dus ik heb het besteld. We hebben het in elkaar gezet en het was echt prachtig. Mijn kleindochtertje kon er goed mee overweg. Ze deed de poppetjes en beestjes erin, haalde ze er weer uit, deed ze door de deurtjes en zwaaide dan. Echt een stuk speelplezier en wat mij betreft mag er op de doos staan vanaf 1 jaar, dat zou veel meer mensen de kans bieden om dit poppenhuis te kopen. Ik kan het zeer aanbevelen.