Tacx Upgrade Flow T1925
Nooit meer leverbaar
Bekijk hiernaast alternatieven
Bekijk hiernaast alternatieven
Geef je Tacx Flow-trainer een boost en waardeer `m op naar een virtualreality trainer! De software upgrade vervangt de stuurcomputer van de flow-trainer wanneer je `m koppelt aan je Windows Computer. De upgrade biedt een licentie om real-time wedstrijden te fietsen. Door middel van GPS kunnen jouw buiten gefietste tochten binnen compleet worden herbeleefd. Omdat dit niet altijd de meest legendarische routes zijn rijd je met Real Life video verschillende etappes en wielerklassiekers. Tijd om je met de profs te meten? Doe de vermogenstraining ondersteund door de Ergovideo.
5 sterren
0
4 sterren
1
3 sterren
1
2 sterren
0
1 ster
0
Installatie
Gebruikersgemak
Heb dit pakket aangeschaft om mijn oude Tacx i-Magic te upgraden. De installatie verliep vlekkeloos en alle onderdelen die je nodig hebt zijn aanwezig! Echter bleek deze upgrade-kit, in tegenstelling tot op de website van Tacx staat, niet compatibel te zijn met de oude T1601 elektro-rem... dus is dit pakket, voor mijn oud systeem, onbruikbaar!
Spijtig genoegd kan/mag ik deze ook niet terugzenden (aangezien het om software gaat) en is het weggesmeten geld! Dus let op alvorens te bestellen!
Johny Mundus
9 december 2015
Bevalt prima tot nu toe, na wat aanloop problemen met de drivers op de juiste manier geinstalleerd te krijgen. Maar doet nu prima waarvoor ik het heb aangeschaft.
Eduward
24 januari 2016
Artikelnummer | 663120 | |
|---|---|---|
Fabrikantcode | 146116 | |
Merk | Tacx | |
Garantie | 2 jaar | |
Afhandeling van je defect | Carry-in-garantie |