Procurement
Procurement.
Leveransierlijk.Samenwerken met Procurement non-resale
Duizenden leveranciers ondersteunen Coolblue iedere dag in onze missie om zoveel mogelijk klanten te verwonderen. Op deze pagina lees je hoe we de samenwerking met leveranciers van niet-handelsgoederen (alles dat niet te koop staat in onze winkels) soepel inrichten. Zo lees je hier welke spelregels we hanteren en hoe we digitaal bestellen en betalen.
Spelregels - Algemene Inkoopvoorwaarden NFR
Coupa & Coupa Supplier Portal
Met de inkoopsoftware van Coupa werken we op een transparante, snelle en efficiente manier samen met onze leveranciers en verbeteren we het purchase-to-pay proces.
We werken samen met suppliers en buyers via de Coupa Supplier Portal, een cloud based platform. Als supplier ontvang je via de Supplier Portal de Purchase Orders van Coolblue, geef je bevestiging van ontvangst. Ook maak je facturen door de Purchase Order te ‘flippen'. In real time wissel je comments uit op orders en facturen en volg je de actuele status.
Als we gaan samenwerken, ontvang je van Coolblue een uitnodiging voor de Coupa Supplier Portal.
Help!
Om je te helpen bij het opzetten en beheren van je Coupa Supplier Portal account, hebben we een handleiding gemaakt. Dit is het document How to - Coupa Supplier Portal (Coolblue). Onder aan deze pagina vind je ook veelgestelde vragen.
Coupa biedt ook een standaard handleiding voor alle modules op hun eigen platform. Deze staat ook hieronder.
Documentatie
Veelgestelde vragen
Hoe registreer ik me om met Coolblue samen te werken via de Coupa Supplier Portal?
Als je al een leverancier van Coolblue bent, kan je je e-mailadres en naam naar ons mailen (finasupport@coolblue.nl). Wij sturen je dan een uitnodiging. Als we nog niet samenwerken, kan je contact opnemen met procurement@coolblue.nl.
Zijn er extra kosten verbonden aan de Coupa Supplier Portal?
Nee. Deze portal is kosteloos te gebruiken.
Moet je software downloaden om de Coupa Supplier Portal te kunnen gebruiken?
Nee, je hebt alleen een internetverbinding en e-mail account nodig.
Wat is de Coupa Supplier Portal?
Het Coupa Supplier Portal (CSP) is een cloud-gebaseerd platform, speciaal ontworpen voor inkopers en leveranciers om samen te werken.Met het CSP kunnen leveranciers hun bedrijfsgegevens bijwerken, catalogi beheren, inkooporders bekijken en transactiestatus controleren, zonder dat ze contact opnemen met een Accounts Payable-afdeling.
Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen?
Deze kan je aanpassen via je profiel in de Coupa Supplier Portal.
Mijn vraag staat hier niet tussen
Kijk eens of je vraag in het document met veelgestelde vragen staat. Neem anders contact op met procurement@coolblue.nl
Neem contact met ons op
Vragen? Vragen!