Door al de hype rond deze game begon ik dit spel toch met een beetje argwaan. De meeste games die het van grote marketing budgetten moeten hebben waren voor mij vooral grote teleurstellingen. Niet zo bij GTA V. GTA V is met grote voorsprong het beste spel dat ooit op de PS3 is verschenen. De setting van Los Santos is prachtig weergegeven ook het switchen van cutscenes naar gameplay is bij momenten overweldigend. De personages zijn zeer goed uitgewerkt met veel diepgang en humor is ook overal aanwezig. Wat ook hard opvalt is dat er weinig of geen bugs zitten in dit spel en dat op zich is echt merkwaardig gezien de grootte van deze wereld.
Enige minpuntje dat ik ondervind maar dat kan ook aan mijn skills liggen is dat vliegtuigen en helikopters redelijk moeilijk te besturen zijn maar ook dit zal nooit tot frustraties leiden want in tegenstelling tot de vorige versies van GTA kan je een deel van de missie dat maar niet wil lukken overslaan zodat je niet keer op keer je controller wegsmijt omdat het maar niet lukt dat vliegtuig zonder brokstukken aan de grond te zetten.