Hoe maak je gebruik van jouw HP on-site garantie?

Geschreven door Kasper

Bijgewerkt op

25 maart 2025

·

12.24

Hoe maak je gebruik van jouw HP on-site garantie?

Heb je een zakelijke HP laptop of een consumenten HP laptop met on-site garantie bij Coolblue aangeschaft en doet zich een probleem voor met je aankoop? Maak dan gebruik van de on-site garantie van HP. Op deze pagina leggen we je uit hoe je gebruikmaakt van de garantie en hoe je contact opneemt met HP.

De supportwebsite van HP raadplegen.

Naar de website van HP

Om te beginnen ga je naar de website van HP via het linkje onderaan de pagina. Daar aangekomen vul je het serienummer van de laptop in en klik je op verzenden. Het serienummer van de laptop vind je aan de onderkant van het apparaat.

Naar de supportpagina van HP
De contactopties op de website van HP.

Contact opnemen met HP

Op het volgende scherm krijg je 2 opties te zien. Je hebt de optie telefonisch contact op te nemen of via het ondersteuningsforum het gesprek met een expert aan te gaan. Verder is rechts te zien over welk product het gaat waar je zojuist het serienummer van hebt ingevuld. Hier zie je ook wat de huidige status van je garantie is. Aan te raden is telefonisch contact op te nemen met HP door het beschikbare telefoonnummer te bellen:

  • Zakelijke klanten: +31 20 504 0646
  • Consumenten: +31 20 721 9041

Heeft deze pagina je geholpen?

Artikel van Kasper

Laptop specialist.

Kasper