The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Geschreven door Kasper

Hoe maak je gebruik van jouw HP on-site garantie?

Heb je een zakelijke HP laptop of een consumenten HP laptop met on-site garantie bij Coolblue aangeschaft en doet zich een probleem voor met je aankoop? Maak dan gebruik van de on-site garantie van HP. Op deze pagina leggen we je uit hoe je gebruikmaakt van de garantie en hoe je contact opneemt met HP.

Naar de website van HP

De supportwebsite van HP raadplegen.

Om te beginnen ga je naar de website van HP via het linkje onderaan de pagina. Daar aangekomen vul je het serienummer van de laptop in en klik je op verzenden. Het serienummer van de laptop vind je aan de onderkant van het apparaat.

Contact opnemen met HP

De contactopties op de website van HP.

Op het volgende scherm krijg je 2 opties te zien. Je hebt de optie telefonisch contact op te nemen of via het ondersteuningsforum het gesprek met een expert aan te gaan. Verder is rechts te zien over welk product het gaat waar je zojuist het serienummer van hebt ingevuld. Hier zie je ook wat de huidige status van je garantie is. Aan te raden is telefonisch contact op te nemen met HP door het beschikbare telefoonnummer te bellen:

  • Zakelijke klanten: +31 20 504 0646
  • Consumenten: +31 20 721 9041

Heeft dit je geholpen?

Optioneel
We gebruiken je feedback enkel om de website te verbeteren, we sturen je geen reactie.
Bedankt voor je feedback


© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 23.771 beoordelingen