The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Geschreven door Kasper

Hoe maak je gebruik van de Lenovo on-site garantie?

Heb je een zakelijke Lenovo laptop bij Coolblue aangeschaft en doet zich een probleem voor met je aankoop? Veel van deze laptops hebben on-site garantie van Lenovo. Op deze pagina leggen we je uit hoe je gebruikmaakt van deze garantie en hoe je contact opneemt met Lenovo.

Naar de website van Lenovo

Website Lenovo

Om te beginnen ga je naar de supportwebsite van Lenovo via het linkje onderaan de pagina. Eenmaal daar aangekomen krijg je de vraag om te zoeken op serienummer. Dit nummer vind je op de onderkant van de laptop. Heb je het gevonden, typ het serienummer dan in op de website.

Neem contact op met Lenovo

Neem contact op

Na het invullen van het serienummer krijg je het volgende in beeld. Links vind je het type laptop waarvan je het serienummer hebt ingevuld. Controleer dit even voor de zekerheid. Ook staat er rechts hoe lang je garantie nog loopt en wat voor soort garantie je hebt. Het menu waar je naartoe wil is neem contact met ons op. Hier krijg je diverse manieren te zien om contact op te nemen met Lenovo, zoals bellen, chatten of een ticket maken.

Heeft dit je geholpen?

Optioneel
We gebruiken je feedback enkel om de website te verbeteren, we sturen je geen reactie.
Bedankt voor je feedback
Kasper
Artikel van:
Kasper Laptop specialist.


© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten:
Kiyoh 9,2 / 10 - 22.339 beoordelingen