Coolblue Home Office Store

You get a personalized Coolblue portal.
You choose the assortment and the budget.
All products are delivered for free the next day.

Coolblue Home Office Store

Taking care of business.
You get a personalized Coolblue portal.
You choose the assortment and the budget.
All products are delivered for free the next day.
Written by Coolblue Zakelijk

Coolblue Home Office Store

Gaan jullie hybride werken? Dan zijn goede werkplekken belangrijk, zowel thuis als op kantoor. Een ergonomische thuiswerkplek regelen kan best lastig zijn. Dat doe je gemakkelijk via jullie eigen afgesloten portaal van Coolblue: de Thuiswerkwinkel. Ontdek de mogelijkheden bij Coolblue. Vraag een adviesgesprek aan.

Verzorg een thuiswerkplek voor je medewerkers

De Coolblue Thuiswerkwinkel is dé oplossing waarmee je eenvoudig een (hybride) werkplek voor je medewerkers verzorgd. Medewerkers bestellen zelf hun producten in jouw afgesloten thuiswerkportaal. Wij nemen de logistiek en bezorging uit handen en leveren de kwaliteit die je van Coolblue verwacht.

Wat zijn de voordelen voor jou?

  • Je ontvangt een uniek en gepersonaliseerd portaal in jouw huisstijl.
  • Ruim assortiment aan kantoormeubilair, monitoren, randapparatuur en meer.
  • Alle producten zijn op voorraad en worden de volgende dag gratis bezorgd.
  • Je bepaalt zelf het assortiment en het budget per medewerker.
  • Medewerkers bestellen zelf de producten voor hun thuiswerkplek.
  • Als werkgever ontvang je maandelijks de factuur.
  • Samen maken we de transitie naar hybride werken zo makkelijk mogelijk.

Discover the Home Office Store

Bekijk de mogelijkheden die de Thuiswerkwinkel jouw bedrijf kan bieden via onderstaande tool. Voor meer informatie over specifieke onderdelen kan je op de witte bolletjes klikken, of bekijk een ander onderwerp via de teksten boven het blok. Wil je de Thuiswerkwinkel liever in actie zien? Vraag dan een adviesgesprek aan.

More information about the Home Office Store?

We're happy to tell you about the possibilities. Our experts will contact you by telephone within 1 working day.

Frequently asked questions

Yes. We charge monthly costs, this starts at only €150 per month in total. This total amount is based on the number of employees, the duration, and the allocated budget per employee. You also pay for the products that your employees buy. We're happy to tell you more about it.

Employees can only use their CoollueCredit Business for products that are included in the assortment you've selected. This way, you know for sure they can only order products that contribute to an ergonomic home office.

You can decide that. Do you offer a one-time budget? We recommend a term of 3 months. This gives employees ample time to buy products. Are you looking for a structural solution, also for new employees? Open a Home Office Store for 1 or more years.

The most popular products are desks, desk chairs, monitors, peripherals, and audio.

No, there's not a minimum number of employees that gets access to the Home Office Store. Based on your situation and the number of employees, we'll find a suitable solution. We're happy to tell you more about this.
Questions For a friend.
Questions For a friend.

Advantages for employees

Regel een hybride werkplek voor je medewerkers

Medewerkers bestellen gemakkelijk alle benodigde producten voor een thuiswerkplek. Met alle services die je van ons gewend bent.

  • Alle producten zijn op voorraad en worden de volgende dag gratis bezorgd.

  • Onze klantenservice is iedere dag tot 23.59 bereikbaar voor hulp en advies.

  • Retourneer gratis en zonder zorgen je product binnen 30 dagen met de tevredenheidsgarantie.

  • Op ieder product krijg je minimaal 2 jaar garantie.

  • Met installatieservice voor werkplekken, zorgen echte Coolblue'ers ervoor dat je werkplek op een ergonomisch goed geïnstalleerd worden. Deze service kost 80,- per installatie.

Your Home Office Store in 5 steps

Want to quickly arrange good home offices? Open your own Home Office Store in two weeks. This is how it works:

1
Advice appointment
Advice appointment Request it and we'll call you back.
2
Demo via video call
Demo via video call View a Home Office Store and ask your questions.
3
Work on the Store
Work on the Store Do you want one? We'll get started.
4
Opening Home Office Store
Opening Home Office Store Log in, choose, and delivered tomorrow.
5
Maintenance
Maintenance This way, personnel changes and stocks remain current.

Good to know for employers

We customize your Home Office Store and ensure that invoicing runs smoothly. This is how we approach this:

Assortment

Thuiswerkplek voor medewerkers verzorgen

You select the assortment in your Home Office Store. You can choose from all products that we sell at Coolblue. The most popular products are desks, desk chairs, monitors, peripherals, and audio.

We help you choose. Based on your wishes, we propose products. With the experience of 40,000 employees, we know what works. This way, we make it easy for you and you still have the freedom to adjust the assortment exactly to your wishes.

Align the budget with your products. We recommend a budget based on the needs of your employees. This way, you get the most out of your assortment. To give you an indication, we recommend a budget of around € 700 per employee for a desk and desk chair.

Payment & Administration

Je eigen thuiswerkportaal om hybride werken mogelijk te maken

CoolblueCredit Business for employees. You determine the budget that we add to the account of your employees. With this credit, they pay for their order. That means they don't have to advance anything. So easy.

You'll receive one invoice and purchase overview each month. We invoice the fixed monthly costs and the credit used by the employees. The purchase overview shows all purchases made by your employees. That way, you keep a grip on things.

We add new employees every month. They can choose a good workplace when they start. We remove departing employees.

The costs. This consists of the purchased products and a fixed monthly amount. The amount of the monthly amount is based on duration, budget, and the number of employees. This starts at only 150,- per month.

Interesse? Vraag een adviesgesprek aan

We're happy to tell you about the possibilities. Our experts will contact you by telephone within 1 working day.

Did this help you?

Optional
We only use your feedback to improve the website, we won't respond.
Thanks for your feedback